پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مبلغان

حوزه/ رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان از تبلیغ ۲۰۵ مبلغ خواهر و برادر در ایام محرم امسال در مناطق شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام علی شاهیوند در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در لرستان، با اشاره به اینکه مبلغان با حضور در مساجد، تکایا،حسینیه ها و هیات مذهبی به تبلیغ و تبیین اهداف قیام عاشورا می پردازند افزود:ترویج فرهنگ استکبار ستیزی ،امر به معروف و نهی از منکر و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله برنامه های تبلیغی مبلغان در این ایام است.

وی با اشاره به اینکه دهه محرم فرصتی مناسب، برای نهادینه کردن فرهنگ ولایت مداری در بین آحاد جامعه است، تصریح کرد:مبلغان در سخنرانی ها و منبرهای خود به ارتقاء بینش ولایی و دینی مخاطبان کمک نمایند.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان همچنین با اشاره به اینکه همزمان با روز تاسوعای حسینی تجمع هیات مذهبی این شهرستان برگزار می شود خاطر نشان کرد:این مراسم با حضور مبلغان و هیات مذهبی با هدف تجدید بیعت با ولایت در عصر روز تاسوعا برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام شاهیوند با اشاره به اینکه همبستگی، همگرایی و وحدت رویه بین هیات مذهبی این شهرستان نیز از دیگر اهداف این تجمع است، افزود:اعضای هیات مذهبی باید تلاش کنند عزاداری ها با اخلاص و با شور و شعور حسینی برگزار شود، به گونه ای که موجبات ارتقاء معرفتی قیام عاشورا را برای عزاداران فراهم نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha