جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امام جمعه قم با صدور پیامی از تمامی کسانی که در برپایی عزای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام تلاش کرده اند، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

به گزارش خبرزاری «حوزه» متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام بر ملت شریف ایران اسلامی و مردم عزیز شهر مقدس قم خداوند بزرگ را شاکرم که ملت انقلابی ایران اسلامی، عاشقان و همیشه در صحنه بار دیگر شور و شعور حسینی خود را در تعظیم شعائر حسینی به رخ عالمیان کشاندند و سایه یأس و ناامیدی بر دل سیاه دشمنان عاشورا انداختند و انشاءالله به کوری چشم وهابیون، تکفیری ها و داعش هر سال بر ارادتمندان مولای شهیدمان و مراسم عزای او افزوده خواهد شد، اینجانب به عنوان خدمتگزار حرم اهل بیت در شهر «جهاد و اجتهاد» بر خود لازم می دانم از جوار ملکوتی فاطمه معصومه سلام الله علیها خالصانه ترین مراتب سپاس خود را تقدیم آحاد مردم شریف و انقلابی قم، همه دستگاه ها، هیئات مذهبی و خادمان بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که در برگزاری هرچه با شکوه تر عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام تلاش خود را مبذول داشته اند، تقدیر و تشکر کنم.
دنیا بداند که برای حسینی شدن ما، زینب کبری سلام الله علیها بی حسین علیه السلام شد و خود به اسارت رفت و هرگز نخواهیم گذاشت که رنج بی حسین علیه السلام شدن زینب کبری سلام الله علیها و اسارتش فراموش گردد.
ما از امام راحل و مقام معظم رهبری آموخته ایم که سعادت و نجات ما در پیروی عملی از شعار «هیئات منا الذله» شهید کربلاست، همان شعاری که شهیدان و جانبازان ما برای تحقق آن جان و جسمشان را تقدیم خداکردند.
ما از «انی احامی ابدا عن دینی» قمر بنی هاشم علیه السلام آموختیم که باید با بصیرت و قاطعیت مقابل فتنه ها و فتنه گر ها ایستاد، همانگونه که ملت قهرمان ایران در فتنه 88 مقابل دسیسه های شیطانی فتنه گران دست از حمایت امام و انقلاب بر نداشتند. خداوند را قسم می دهم که همه مظلومان عالم را از چنگال ستمگران و جنایتکاران، به خصوص امریکا، رژیم صهیونیستی، آل سعود و آل خلیفه نجات عنایت فرماید. در جوار مضجع نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برای فرج مولایمان حضرت ولیعصر(عج) و طول عمر مقام معظم رهبری و سربلندی ملت شریف ایران و مردم عزیز قم دعا می کنم.
سید محمد سعیدی
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها
امام جمعه قم

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha