جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد جواد گلزار- مدیر موسسه ارتباطات فرهنگی بین الملل

حوزه/ حجت الاسلام گلزار از راه اندازی وب سایت "پیامبر رحمت" به زبان انگلیسی خبرداد و گفت: این موسسه پس از نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، تشکیل شد.

ححت الاسلام محمد جواد گلزار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، معرفی اسلام به غیرمسلمانان را مهترین هدف تاسیس موسسه ارتباطات فرهنگی بین الملل اعلام کرد و گفت: این موسسه پس از نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، تشکیل شد.

وی با بیان این که نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی دو مخاطب داشت، تصریح کرد: اولین مخاطب نامه معظم له جوانان اروپا بودند و مخاطب بعدی کسانی که باید اسلام را به دنیا عرضه کنند، بود.

مدیر موسسه ارتباطات فرهنگی بین الملل با بیان اینکه این موسسه با همکاری گروهی از طلاب حوزه علمیه قم به منظور انتقال معارف اسلام به تمام دنیا تاسیس شده است، گفت: فعالیت درعرصه هایی که مبلغان دینی حضور کمتری دارند از جمله فضای مجازی از دیگر اهداف و برنامه های این موسسه می باشد.

حجت الاسلام گلزار همچنین از راه اندازی وب سایت "پیامبر رحمت" به زبان انگلیسی برای غیر مسلمانان خبرداد و گفت: تبلیغ دین اسلام در بین توریست ها از دیگر فعالیت های موسسه ارتباطات فرهنگی بین الملل می باشد.

وی، استقرار مبلغان دینی در مجموعه تاربخی باغ فین کاشان در ایام محرم  به منظور پاسخگویی به شبهات گردشگران خارجی را ازاقدامات این موسسه برشمرد و گفت: بیشترین مخاطب موسسه از کشورهای آلمان، ایتالیا، بلژیک، اسپانیا، کانادا، استرالیا، چین، ژاپن، مالزی و ترکیه می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha