جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست علمی

حوزه/ نشست علمی مشترک مؤسسه آموزش عالی علوم انسانی جامعه المصطفی و مرکز تحقیقات امام علی علیه السلام در محل سالن اجتماعات مؤسسه آموزش عالی علوم انسانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در ابتدای این نشست  دکتر جنیدی رئیس مرکز تحقیقات امام علی(علیه السلام) با ابراز خرسندی از همکاری دو مرکز ابراز داشت: مرکز تحقیقات امام علی(علیه السلام) تنها مرکز دولتی در سطح کشور می باشد که با برگزاری هر دو هفته یک نشست علمی، به دنبال شناساندن زوایای فکری و حقیقی امام علی(علیه السلام) می‎باشد.

وی در ادامه از پژوهشگران علاقه مند دعوت نمود با ارائه طرح ‏نامه‏ های پژوهشی و پس از تائید در شورای علمی و شورای پژوهشی مربوط با این مرکز همکاری نمایند.

شایان ذکر است، حجت ‏الاسلام والمسلمین پناهی معاون پژوهشی مؤسسه به معرفی اجمالی مؤسسه پرداخته و به تصمیم ریاست جدید مؤسسه مبنی بر گسترش روابط دانشگاهی با مراکز علمی مختلف از جمله پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی اشاره کرد و همچنین در ادامه آقایان روح ‏الله رضوانی، محمد العباجی و محمد ظاهر نصیری چکیده پایان ‏نامه خود را با محوریت امام علی(علیه السلام) ارائه نمودند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha