شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
موکب های عاشورایی اهواز

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی(عج) زرگان، با بیان اینکه قریب به ۴۰ طلبه و روحانی، در این موکب‌ها، فعالیت تبلیغی انجام می‌دهند، گفت: این مدرسه با همکاری خیرین، تعداد زیادی از تجهیزات موردنیاز موکب‌ها را تأمین کرده و مبلغین این مرسولات را در اختیار موکب‌ها قرار می‌دهند.

حجت‌الاسلام علوانی، معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی(عج) زرگان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به راه‌اندازی و تجهیز موکب‌های اربعینی مناطق شمال اهواز و برخی شهرهای اطراف این کلان‌شهر، اظهارداشت: مدیریت این مدرسه، هم‌زمان با آغاز ماه محرم‌الحرام، با همکاری جوانان و بچه مسجدی‌های این منطقه اقدام به راه‌اندازی چندین موکب کرد.

وی با اشاره به فعالیت موکب‌های اربعینی، گفت: علاوه بر پذیرایی با چای نذری اباعبدالله الحسین(ع) و شربت، یک سری برنامه‌های دیگری همچون سخنرانی، تبلیغ چهره به چهره و مداحی در این موکب‌ها اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام علوانی، با بیان اینکه قریب به ۴۰ طلبه و روحانی، در این موکب‌ها، فعالیت تبلیغی انجام می‌دهند، افزود: طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام المهدی(عج)، به‌صورت چرخشی، ضمن حضور در موکب‌ها، به اجرای برنامه‌های تبلیغی خود می‌پردازند.

وی گفت: خوشبختانه هم‌اکنون چند سال است که موکب‌های عاشورایی و اربعینی اباعبدالله الحسین(ع) در خوزستان به‌ویژه اهواز، فراگیر شده و این موکب‌ها در اقصا نقاط کلان‌شهر اهواز، میزبان زائران و عاشقان امام حسین(ع) می‌باشند که در این راستا، مردم نقش اصلی هدایت این موکب‌ها را بر عهده دارند.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی(عج) زرگان، از تجهیز موکب‌های اربعینی مناطق شمال اهواز خبرداد و افزود: این مدرسه با همکاری خیرین، تعداد زیادی از تجهیزات موردنیاز موکب‌ها را تأمین کرده و مبلغین این مرسولات را در اختیار موکب‌ها قرار می‌دهند.

حجت‌الاسلام علوانی، در پایان، اظهارداشت: إن‌شاءالله این موکب‌ها، تا پایان اربعین حسینی در اهواز و دیگر نقاط استان خوزستان دایر بوده و پذیران عشاق اباعبدالله الحسین(ع) می‌باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha