چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه در دارالقرآن علامه طباطبایی

حوزه/ رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه بر لزوم توسعه شرایط و زمینه های تبلیغی با توجه به دگرگونی شرایط کشورها و شهرها و نسل ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی امشب در دومین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه، گفت: خوشبختانه امروز دارالقرآن علامه طباطبایی به عنوان یک مرکز علمی و تخصصی قرآنی در بیت علامه، فعالیت های ثمربخشی را اجرا می کند.

وی افزود: مبلغان فعال در زمینه تبلیغی علیه تهاجم فرهنگی قد علم کرده اند و پیش اینکه دشمن اشکالی را مطرح کند سعی می کنند که در زمینه پاسخگویی به این سوالات اقدام کنند و این مهم، رسم دیرین بزرگان ما است.

رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه اظهارکرد: مراکز دانش بنیان علمی در کشور فعالیت های گسترده ای در این زمینه فعال هستند، ولی طلاب امروز باید حالت هجومی نسبت به دشمن داشته باشند و در مقابل هجمه های دشمن بایستند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی گفت: انجمن ارتباطات و تبلیغ با 40 نفر کار خود را در حوزه آغاز کرد، ولی امروز بیش از 600 عضو دارد که در زمینه های مختلفی مشغول به فعالیت است.

وی افزود: در هر عصر و برای هر نسلی باید فعالیت خاص و ویژه ای انجام داد؛ ارتباطات برای انسان های اولیه با همان وسایل ابتدایی انجام می شد و هر چه شناخت انسان بیشتر شد وسایل تبلیغی انسان نیز بیشتر گردید.

رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه اظهارکرد: تبلیغ در حوزه های علمیه در عرصه تبلیغ سنتی در قالب های منبر و چهره به چهره رایج بوده است، ولی امروز با توجه به پیچیده تر شدن شرایط، قطعا شرایط و لوازم تبلیغ نیز متفاوت خواهد بود که حوزه ها به این سمت حرکت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی گفت: کسانی که دغدغه ارتباطات و تبلیغ فرهنگ ناب و پویای تشیع را دارند، باید با حضور گسترده و هماهنگ خود زمینه رشد و تعالی فرهنگ دینی را در سطح جهان فراهم کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha