شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بزرگداشت روز شهید در صور لبنان

حوزه/ در مراسم بزرگداشت «روز شهید» در صور لبنان تاکید شد: شهدا به همه مسلمانان ثابت کردند که دشمن ما شکست ناپذیر نیست، بلکه اگر جوانان ما فرصت نبرد و پیکار پیدا کنند، می توانند هر دشمنی را نابود کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، همزمان با فرا رسیدن روز شهید در لبنان و سپری شدن ۳۴ سال از شهادت شهید احمد قصیر سید شهیدان استشهادی لبنان مراسم بزرگداشتی به این مناسبت در محله جل البحر در شهر صور برگزار شد.

در این مراسم محمد فنیش از وزرای دولت و تعدادی از مسئولان حزب الله و نمایندگان گروه های فلسطینی و شماری از علما حضور داشتند و در خلال مراسم از لوح یادبود شهید احمد قصیر رونمایی شد.

فنیش در این مراسم گفت: شهدا در دل ها و یاد و خاطره ما زنده اند و به خاطر حضور آنها است که امروز احساس عزت و افتخار و سربلندی می کنیم؛ چراکه شهدا سازندگان گذشته، حال و آینده لبنان هستند و توانستند هیبت پوشالی دشمن را درهم بشکنند و به همه مسلمانان ثابت کردند که دشمن ما شکست ناپذیر نیست، بلکه اگر جوانان ما فرصت نبرد و پیکار پیدا کنند، می توانند هر دشمنی را نابود کنند.

وی افزود: راه و مسیر مقاومت متوقف نمی شودو دشمنان هرگز نخواهند توانست مقاومت را درگیر مسائل حاشیه ای کنند و از مساله اصلی خود یعنی فلسطین منحرف سازند و بر این اساس، مقاومت همواره به آزادسازی فلسطین و یاری مردم فلسطین می اندیشد.

رئیس نشست علمای صور: روز شهید از ایام الله است

شیخ علی یاسین رئیس نشست علمای صور نیز در این مراسم گفت: روز شهید از ایام الله است و روز کسانی است که بر پیمانی که با خدای خویش بسته بودند تا پای جان وفادار ماندند و در برابر دشمن صهیونیستی ایستادند و همچون مولای خود امام حسین علیه السلام جان خود را در راه ارزش های الهی تقدیم کردند و دشمن را وادار کردند پا به فرار بگذارد.

حاضران در این مراسم در ادامه در محل اجرای عملیات شهادت طلبانه شهید احمد قصیر حاضر شدند و به لوح یادبود این شهید دسته های گل تقدیم کردند و برای روح وی فاتحه قرائت کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha