جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اربعین

حوزه/ اولین نشست قرارگاه فرهنگی تبلیغی زائران پیاده امام رضا(ع) به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات فرهنگی در ایام شهادت امام رضا(ع) در بنییاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، در نشست قرارگاه فرهنگی تبلیغی زائران پیاده امام رضا(ع) که 140 نفر از مدیران و مسئولان مدارس علمیه خراسان، بعثه مقام معظم رهبری، آستان قدس رضوی، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، دفتر تبلیغات اسلامی و مرکز رسیدگی به امور مساجد استان حضور داشتند، بر ارائه خدمات فرهنگی یکپارچه تاکید شد.

حجت الاسلام علی عزیزی، مسئول امور مساجد آستان قدس رضوی در ابتدای این مراسم، گفت: سال گذشته اولین همکاری آستان قدس رضوی با مجموعه حوزه علمیه برای ارائه خدمات فرهنگی به زائران پیاده ایام شهادت امام رضا(ع) برکات بسیاری داشت و امسال نیز با تغییراتی که در مدیریت حوزه علمیه خراسان و آستان قدس رضوی روی داده است، امیدواریم این خدمات در سطحی وسیع تر ارائه شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد فردوسی پور، معاون فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان رضوی تاکید کرد: با توجه به پیام مقام معظم رهبری نسبت به بروز و ظهور حوزه انقلابی امسال نیز با همدلی و همبستگی میان ارکان فرهنگی استان میزبانان خوبی برای زائران دهه آخر صفر خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با توجه به همین رویکرد در مراسم اربعین امسال 500 نفر از طلاب خواهر و برادر برای فعالیت های تبلیغی به کربلای معلی اعزام شدند، همچنین همکاری و توصیه های بسیار موثر تولیت آستان مقدس حضرت رضا(ع) در راستای وحدت و همکاری با حوزه علمیه باعث شد افق های جدیدی برای ارائه خدمات فرهنگی و تبلیغی پیش روی ما باز شود.

فردوسی پور در ادامه با اشاره به محوریت آستان قدس رضوی در این قرارگاه، تاکید کرد: اعزام مبلغان برعهده حوزه علمیه خراسان است و دیگر ارگان ها و سازمان ها با هماهنگی این نهاد و به صورت یکپارچه و به دور از هرگونه موازی کاری فعالیت های تبلیغی فرهنگی خود را دنبال خواهند کرد. 

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha