جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه در پیام تسلیتی در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین پور محمدی، گفت: مرحوم پورمحمدی عمر پر برکت خود را همواره در پیشبرد اهداف بلند انقلابی و آرمان های امام راحل(ره) و حمایت و پیشتیبانی از رهبر انقلاب سپری نمود.

به گزارش خبر گزاری«حوزه»، متن پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه بدین شرح است:

دریافت خبر ارتحال روحانی خدوم و مجاهد و پارسا، ابوالشهید حاج شیخ عباس پورمحمدی موجب تأسف و تأثر گردید.

این شخصیت ممتاز انقلابی، دوران عمر پر برکت خود را همواره در پیشبرد اهداف  بلند انقلابی و آرمانهای امام راحل(ره) و حمایت و پیشتیبانی از رهبر انقلاب سپری نمود.

سلامت نفس و بی اعتنایی به جلوه ها و زخارف مادی و خدمت به محرومان از جلوه ای بارز حیات طیبه آن روحانی با اخلاص است.

اینجانب  ضایعه درگذشت آن بزرگوار را به حوزه های علمیه و علمای  استان کرمان، خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان و دیگر بازماندگان و همه دوستداران و ارادتمندان ایشان صمیمانه تسلیت گفته، رحمت و غفران الهی را برای آن فقیدسعید مسئلت دارم.

تسلیت به وزیر دادگستری

آیت الله اعرافی، همچنین در پیامی جداگانه  درگذشت حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی، را به  وزیر دادگستری کشور  نیز تسلیت گفت:

در  پیام مدیر حوزه های علمیه خطاب به حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پور محمدی وزیر دادگستری آمده است:  دریافت خبر ارتحال عموی گرامی آن جناب، ابو الشهید حاج شیخ عباس پورمحمدی(ره) موجب تأثر و تأسف گردید.

حیات طیبه آن روحانی با فضیلت و خدوم همواره در پیشبرد اهداف بلند انقلاب و امام راحل(ره) و حمایت و پشتیبانی از رهبر انقلاب اقدامات موثر فرهنگی و اجتماعی و نشر معارف اهل بیت(ع) سپری شد.

به یقین چهره نورانی آن عالم کم نظیر که به سلامت نفس و بی اعتنایی به جلوه های  زخارف مادی درخدمت محرومان اقشار مختلف مردم بود، هرگز از یاد و خاطره مردم ولایتمدار رفسنجان محو نخواهدشد.

ضایعه درگذشت آن عالم مجاهد را به جنابعالی صمیمانه تسلیت گفته رحمت و غفران الهی را برای ایشان و صبر و اجر برای شما و سایر بازماندگان از درگاه ربوبی خواستارم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha