جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله مقتدایی

حوزه/ حضرت آیت الله موسوی اردبیلی در حوزه علمیه عمری را صرف تربیت علماء و فضلا در سطوح عالی حوزه و دانشجویان در دانشگاه مفید نمود و آثار ارزشمندی در فقه شیعه از خود باقی گذاشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» پیام تسلیت آیت الله مقتدایی رئیس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران به مناسبت ارتحال آیت الله العظمی موسوی اردبیلی به این شرح است:

ارتحال عالم جلیل القدر حضرت آیت الله آقای حاج سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی، از مراجع عظام تقلید و از یاران دیرین انقلاب اسلامی و یکی از نزدیک ترین یاران حضرت امام خمینی(ره) موجب تأثر و تاسف گردید.

 آن عالم وارسته با قبول مسئولیت های مهم و سنگین در نظام جمهوری اسلامی یکی از پایه گذاران انقلاب و از ارکان مهم نظام اسلامی بوده و در حوزه علمیه عمری را صرف تربیت علماء و فضلا در سطوح عالی حوزه و دانشجویان در دانشگاه مفید نمود و آثار ارزشمندی در فقه شیعه از خود باقی گذاشت که در حوزه مورد استفاده قرار می گیرد.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم و مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه،‌ دانشگاهیان ارجمند، فرزندان و بازماندگان محترم ایشان و عموم ملت قدرشناس ایران صمیمانه تسلیت می گویم.

مرتضی مقتدایی

رئیس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha