شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حرم رضوی

حوزه/ در دهه پایانی ماه صفر، ۲۴۰ هزار مخاطب مستقیم در برنامه « به وقت دلدادگی» حرم مطهر رضوی حضور یافته و از این برنامه‌ها بهره معنوی می‌برند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از مشهد، محمد جواد هاشمی‌نژاد، مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی درباره این مطلب اظهار کرد: «به وقت دلدادگی» یکی از برنامه‌هایی است که در دهه پایانی ماه صفر برای زائران غیرایرانی بارگاه منور رضوی با هدف آشنایی آنان با امور دینی انجام می‌پذیرد.

وی عنوان کرد: این برنامه با بارگزاری و ارائه پست‌های معرفتی در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله: نرم افزارهای موجود در فضای مجازی ارائه می‌شود تا بسیاری از این گروه زائران بتوانند از پست‌های زیبا با مضمون امام هشتم شیعیان بهره‌مند شوند.

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی بیان کرد: این برنامه‌ها به 7 زبان زنده دنیا عربی، انگلیسی، فارسی، اردو، آلمانی،  روسی، فرانسه برای مخاطبان ارائه شده تا آنان بتوانند از این فضای ارزشمند بهره ببرند.

هاشمی نژاد یادآور شد: «به وقت دلدادگی» در دهه پایانی ماه صفر، سفری معنوی برای ارادتمندان رضوی است تا آنان بتوانند به فیض زیارت بارگاه رضوی دست یابند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha