جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رحیمیان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رحیمیان گفت: سربازی امام زمان (عج) جزء با سربازی ولایت فقیه محقق نمی شود همانطور که جز وفاداری به مسلم وفاداری به امام حسین(ع) ممکن پذیر نبود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، تولیت مسجد مقدس جمکران شب گذشته در همایش سراسری « راهیان جمکران » در مجتمع فرهنگی 313 این مکان مقدس اظهارداشت: امروز همه ما وظیفه داریم شکر خداوند متعال را به واسطه نعمت های متعددی که به ما ارزانی داشته است را بجای آوریم، نعمت انقلاب، نعمت نظام، نعمتی که در امتداد رسالت انبیاء الهی و ائمه اطهارعلیها السلام است، انقلابی که حضرت امام (ره) فرمودند که ان شاءالله پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی اش حضرت مهدی(عج) داده خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان خاطرنشان کرد: من برای پیوستن به امام و نهضت انقلابی اش در شهریور 41 به دیدار امام رفتم و اگر با توجه به این پیشرفت ها و تکنولوژی ها و تحولات عظیمی که در دنیا شکل گرفته است، اگر همانند اصحاب کهف می خوابیدیم و امروز بیدار می شدیم، در مقابل آمریکا و غرب با همه عناصر خود حضور دارند، مگر در زمان حضرت علی علیه السلام چند تا معاویه، عمر و عاص وجود داشت و امروز دشمنی ها چگونه است.

وی افزود: وضعیت امروز چگونه است؟ امروز دشمنان میلیاردها هزینه می کنند برای از بین بردن شیعه و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی و در این مسیر از هیچ حربه ای فروگذار نیستند و چه تلاش های گسترده ای را همراه با عوامل داخلی خود انجام می هند.

تولیت مسجد مقدس جمکران ادامه داد: روی دیگر سکه آن است که در سال 41 امام راحل غریب و تنها بود و هیچ عده و عُده ای نداشت، اگر کل جهان تشیع را می گشتیم  10 تا بسیجی مانند امروزی  که حاضرند در راه امام جان دهند، نداشتیم، البته فدائیان اسلام بودند که به صورت محدود و حتی با مخالفت هایی از سوی بزرگان آن دوران روبرو بودند، فعالیت های انقلابی داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان افزود: اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا  فقط 25 میلیون بسیجی داریم و شیعیان عراق، بحرین، لبنان، یمن و بسیاری از کشورها با انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل (ره) آشنا هستند و آن را دنبال می کنند.

وی تصریح کرد: امروز خداوند متعال علی رغم همه دشمنی ها و عنادهای که از سوی دول استعماری خارجی و منافقین داخلی صورت می گیرد سناریوی خود را به پیش می برد و این نشان از خبرهایی است که ان شاءالله به زودی به وقوع می پیوندد.

تولیت مسجد مقدس جمکران یکی دیگر از نعمت های خداوند را، نعمت خدمت در مسیر ولایت عنوان کرد و گفت: باید قدر این نعمت را بدانیم و هر لحظه شکر پروردگار را داشته باشیم.

انتهای پیام 313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha