پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کتابخانه تخصصی کودکان

حوزه/ مدیر حوزه سمنان با اشاره به استقبال والدین از حضور مبلغان در مهدکودک ها، گفت: به زودی مهدهای کودک در شهرهای مختلف استان با حضور مبلغان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام  والمسلمین سید علی مهدی نژاد، مدیر حوزه علمیه سمنان و علیرضا ایزد پورمدیر کل بهزیستی استان سمنان از مهدکودک امین شمیم انتظار  بازدید کردند.

مهد کودک امین شمیم انتظار یکی از سه مهد کودک فعال تحت پوشش طرح امین در سمنان بوده و به عنوان یک الگوی موفق در زمینه تربیت کودکان با رویکرد فرهنگی مذهبی فعالیت می کند.

حجت الاسلام المسلمین سید علی مهدی نژاد در حاشیه این بازدید، ضمن دریافت گزارش عملکرد یکساله از سوی مربیان و رضایتمندی از طرف بهزیستی و خانواده ها، گفت:با توجه به شرایط بهینه ای که در بحث پرورش استعداد ها از دوران کودکی وجود دارد، از ابتدای سال تحصیلی جدید سعی و تلاش در اجرایی کردن طرح مهدکودک امین و بکارگیری مبلغین در این مکان ها آغاز و تلاش خواهیم کرد تا در هشت شهر استان مهد های کودک امین را راه اندازی نماییم.

وی خاطرنشان کرد: بهترین زمان تاثیر پذیری در اخلاق و رفتار کودکان، هفت سال اول می باشد، لذا حوزه های علمیه و متولیان امر تربیت، باید کار تربیت دینی را از زمان کودکی شروع کنند، چرا که کودکان در این سن تربیت پذیرند و  شکل دهی شخصیت آنان کار آسانی بوده و نتیجه خوبی می توان گرفت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha