پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله نمازی-دیدار مسئولان برگزاری هفتمین جشنواره قرآن و عترت حوزه

حوزه/ آیت الله نمازی با تاکید براینکه قرآن باید به متن جامعه آورده شود، گفت: همان طور که قرآن همیشه در رفتار و زندگی روز مره انسان ها تاثیر به سزایی داشته است، می تواند در رفع معضلات و آسیب های اجتماعی نیز اثر گذار باشد.

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، شامگاه سه شنبه در دیدار با  برگزارکنندگان هفتمین جشنواره سراسری قرآن وعترت حوزه های علمیه، در کاشان به آسیب های فضاهای مجازی درسطح جامعه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه آسیب های  فضاهای مجازی در جامعه روز بروز در حال افزایش است، به دلیل معرفت دینی که در قرآن  موجود است برای حل این معضل  بیشتر با ید به سراغ قران برویم .

عضو خبرگان رهبری با تاکید براینکه قرآن باید به متن جامعه آورده شود، ابراز داشت: همان طور که قرآن همیشه در رفتار و زندگی روز مره انسان ها  تاثیر به سزایی داشته است، می تواند  در رفع  معضلات و آسیب های اجتماعی نیز اثر گذار باشد.

درخشش حوزه کاشان

حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، مدیر حوزه علمیه کاشان نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت های آیت الله نمازی و همکاری دستگاه های اجرایی در برگزاری هفتمین  جشنواره سراسری  قرآن وعترت در مشهد اردهال، گفت: انسجامی که در برگزاری این جشنواره وجود داشت نشان دادکه مشهد اردهال به دلیل نزدیکی به شهر مقدس قم ظرفیت برگزاری مراسم های دینی و مذهبی بسیار مهمتری را دارد.

وی، کسب رتبه هفتم  کشوری نخبگان حوزه کاشان را افتخار این منطقه دانست و افزود: امیدواریم  با توجه به انسجام و وحدتی که بین علما، استدی و مدارس علمیه کاشان وجود دارد، حوزویان این منطقه بتوانند در دیگر عرصه های علمی، دینی و قرآنی درسطح کشور بدرخشند.

برپایه این گزارش، درپایان این دیدار از40 نفر از دست اندرکاران برگزاری هفتمین جشنواره کشوری قرآن و عترت مشهد اردهال، با اهدای هدایا و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha