جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 نشست «بصیرت حوزویان» که با حضور اساتید و دانش پژوهان مدرسه عالی فقه و اصول قم

حوزه/ دشمن به دنبال تخریب فکری، دوقطبی کردن و تشدید اختلافات در بین اقوام است؛ برای تخریب روحیه استکبار ستیزی، مباحثی چون تحریف تاریخ و تعامل بین المللی را تقویت می کند و در حال حاضر به صورت خزنده و در حال اجرای آن در جامعه می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین حسین طیبی فر، در نشست «بصیرت حوزویان» که با حضور اساتید و دانش پژوهان مدرسه عالی فقه و اصول قم برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی زلزله سیاسی فرهنگی بود و باعث شکسته شدن و از هم گسستگی  ستون فقرات قدرتها در دنیا شد شد گفت: این زلزله  آن چنان برای قدرتها سنگین و سهم گین بود که مدتها برای مقابله سردرگم بودند.

 فرمانده تیپ امام جعفر صادق(ع) افزود: این قدرتها ابتدا در فکر بودند تا برای از بین بردن این انقلاب و نظام،  از تجربه تاریخ و قصه مشروطیت که در گذشته برای سرکوب قیام  مشروطیت استفاده کردند و به راحتی باعث اختلاف در درون شدند، بهره ببرند و با خود  فکر می کردند با اعدام  چند نفر قائله خواهد خوابید و کار تمام می شود.

 وی بیان  داشت: وقتی به سمت مهره سازی از دورن پیش رفتند و باز هم با عملی نشدن خواسته های آنها در برابر انقلاب، بعد از چند سال تصمیم گرفتند جنگی علیه ایران راه اندازی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر با بیان اینکه دشمن با طراحی های گوناگون و حتی جنگ 8 ساله  که  همه دنیا در آن حضور داشت، نتوانست  انقلاب تازه به وجود آمده را  ازبین ببرد  متوجه واقعیت مهم شد که این انقلاب با سایر انقلاب دیگر از اساس و بنیه فرق می کند و دلیل مهم آن وجود رهبری است که در رأس انقلاب است.

وی  ابراز داشت: برای از بین بردن این رکن، برنامه دراز مدت را شروع کردند. در گام اول پیشنهاداتی برای رهبری آینده داده شد و امام راحل به صورت غیر علنی و صریح مخالفت خود را از قائم مقامی اعلام کردند و چون در عزل امام راحل (ره) موفق نشدند  در گام دوم به سراغ مهره سازی درون رفتند.

فرمانده تیپ مستقل امام جعفر صادق(ع)  گفت: سه طرز تفکر، حاکمیت  اجرایی کشور را در آن زمان  عهده دار بود  یکی  تفکر توسعه اقتصادی با دیدگاه لیبرالیستی بود، در درون این تفکر، چهره های رشد داده شدند و تنها برای تخصصی کردن این تفکر 2 هزار و 500 نفر بورسیه به کشور های هدف فرستاده شدند و بعدها با اهداف خاص وارد ایران شدند و در مسند های حیاتی کشور قرار گرفتند.      

حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر ابراز داشت:  تفکر دوم، توسعه سیاسی با دیدگاه لیبرالیستی بود، این تفکر هم در زمان خود مشکلاتی را برای ادامه انقلاب ایجاد کرد و با هدف کاملا برنامه ریزی شده، طرح هایی را برای تخریب انقلاب، اسلام و ولایت  پایه ریزی و به اجرا گذاشتند.

وی با بیان اینکه طرز تفکر دوم با شعار توسعه تعاملی با دیدگاه لیبرالیستی به حیات خود ادامه داد؛ به ارکان  انقلاب و نقش این ارکان در ادامه انقلاب اشاره کرد و عنوان کرد: اسلام، مردم، ولایت فقیه و روحیه استکبار ستیزی ارکان این انقلاب می باشد که به نوعی می بایست مورد هدف و حمله قرار گیرد و تا کنون هم از حمله دشمنان  در امان نمانده است.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر افزود: برای مقابله  با رکن اول اقدام به تحریف اسلام به روش های مختلف چون اسلام لندنی، سکولار و داعشی  به جای اسلام ناب کردند و  در حال حاضر رگه های از تکفر سکولار در حوزه هم پیدا شده است.

فرمانده تیپ امام جعفر صادق(ع) گفت: برای مقابله با اسلام ناب، اقدام دیگری هم با عنوان تقابل دین و نوع آوری عصر با ترویج و تحریف اسلام سکولار، لندنی و داعشی  مطرح  کردند؛ وقتی صحبت از آرمان و منافع مطرح می شود، حفظ منافع را بر اسلام مقدم می دارند.

وی اظهار داشت:  برای مقابله با  رکن دوم یعنی ولایت، اقدام به طرح  های چون تحریف نظام مهندسی و تحمیل رأی بر ولایت و شریک قرار دادن برای ولایت و تخریب خطوط قرمز و تضعیف نهاد ولایت، یعنی شورای نگهبان کردند.   

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر با بیان اینکه مردم رکن سوم انقلاب هستند و دشمن به دنبال تخریب فکری، دوقطبی کردن و تشدید اختلافات و در بین اقوام  است، اظهار داشت:  برای تخریب رکن چهارم یعنی استکبار ستیزی، مباحثی چون تحریف تاریخ و تعامل بین  المللی را تقویت کردند و در حال حاضر به صورت خزنده و در حال اجرای آن در جامعه می باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha