پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام قیس الخزعلی

حوزه/ حجت الاسلام الخزعلی گفت: کسانی که به دنبال زندگی مشترک و سازش ملی هستند باید بدانند که نمی توان با مارها و گرگ ها همزیستی کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام قیس الخزعلی دبیرکل گردان های اهل الحق عراق گفت: پروژه آشتی سیاسی که از سوی ائتلاف ملی عراق مطرح شده پروژه ای قابل قبول است، اما باید توجه داشت کسانی هستند که اگر امروز طرف پیروز بودند، به ما رحم نمی کردند و سازش با این جریان ها و افراد اقدامی غیر حکیمانه است و از این رو درست نیست که ما پیروزی ها و موضع برتر خود را نادیده بگیریم.

وی افزود: ما با دشمنان خود مبارزه کردیم و اکنون باید متوجه این پیروزی باشیم و طرف مقابل ما نیز باید به شکست و زیان خود اعتراف کند، اما اگر ما امروز پیروزی خود را نادیده بگیریم، این دشمنان فردا جرات پیدا خواهند کرد سر خود را بالا بگیرند و در چشمان ما خیره شوند و زبان خود را بر ما دراز کنند.

این روحانی شیعه خاطر نشان کرد: معادله سازشِ مطرح شده با نادیده گرفتن خون شهدا و زخم مجروحان و رنج آوارگان محقق می شود و کسانی که به دنبال زندگی مشترک هستند باید بدانند که نمی توان با مارها و گرگ ها همزیستی کرد.

لازم به ذکر است پروژه سازش ملی ارائه شده توسط سید عمار حکیم و ائتلاف ملی عراق با اعتراض هایی از سوی برخی جریان های سیاسی عراق مواجه شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha