جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدمناظر حسین نقوی دبیر تشکل الجواد فاندیشن هندوستان

حوزه / تشکل «الجواد فاندیشن» هندوستان با صدور پیامی، ارتحال آیت الله محمدعلی شرعی را تسلیت گفت و ابراز داشت:آن مرحوم با اعتقاد راسخ به حقانیت مکتب اهل بیت علیهم السلام تلاش های بی شائبه ای در جهت اعتلای کلمه حق و امحاء باطل، تحقق آرمان های الهی و حفظ و گسترش ارزش های دینی و اسلامی و انقلابی نمود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، تشکل «الجواد فاندیشن» هندوستان با صدور پیامی، ارتحال آیت الله محمدعلی شرعی را تسلیت گفت؛ در این پیام تسلیت که به امضای حجت الاسلام سیدمناظر حسین نقوی دبیر این تشکل رسیده آمده است: آن مرحوم با اعتقاد راسخ به حقانیت مکتب اهل بیت علیهم السلام تلاش های بی شائبه ای در جهت اعتلای کلمه حق و امحاء باطل، تحقق آرمان های الهی و حفظ و گسترش ارزش های دینی و اسلامی و انقلابی نمود.

متن کامل این پیام به این شرح است:

خبر ارتحال عالم ربانی، مجاهد سبیل ولایت، مبارز میدان های حق علیه باطل و مروج مکتب امام صادق علیه السلام آیت الله محمد علی شرعی موجب تألم فراوان گردید.

این عالم فقیه عمر پربرکت خود را قبل و بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه های علمی، اجتماعی، فرهنگی،سیاسی و مبارزاتی صرف کرد. وی ضمن تلمذّ از محضر علما و مراجع عالیقدر و حمایت و همراهی با ولی فقیه زمان خود حضرت امام راحل عظیم الشأن(رضوان الله تعالی علیه) و بعد از آن مقام معظم رهبری آیت اللہ خامنه ای(مدظله العالی)، با اعتقاد راسخ به حقانیت مکتب اهل بیت علیهم السلام تلاش های بی شائبه ای در جهت اعتلای کلمه حق و امحاء باطل، تحقق آرمان های الهی و حفظ و گسترش ارزش های دینی و اسلامی و انقلابی نمود.

به ویژه در ترویج مکتب امام صادق علیه السلام و تأسیس حوزه های علمیه خواهران و تربیت شاگردانی صالح، خدمات گرانسنگی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمودند. بی شک این خدمت دلسوزانه و مجاهدانه از اذهان حوزه های علمیه خواهران و جامعه بانوان طلبه دور نخواهد ماند.

به حق که به فرمایش نبی مکرم اسلام صل الله علیه و آله و سلم «وَ إِذَا مَاتَ‏ الْعَالِمُ ثُلِمَ‏ فِی الْإَسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ‏ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَة»، با فقدان چنین فقیه عالیقدری، حوزه های علمیه و شیعی از نعمت حضور یکی از برترین عالمان خدوم و انقلابی خود محروم ماند.

امید است مشی دینی-اسلامی این عالم وارسته چراغ راه همه دلسوزان اسلام بویژه جامعه روحانیت در انجام وظایف و رسالت سنگین و بس مهم حوزه های علمیه قرار گیرد.

تشکل دینی «الجواد فاوندیشن» ھند این ضایعه مولمه را محضر حضرت ولی عصرعجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام عظمای ولایت رھبر انقلاب آیت اللہ خامنه ای(مدظله العالی)، مراجع معظم تقلید(دامت برکاتهم)، جامعه روحانیت و به ویژه حوزه های علمیه خواهران و همه دلسوزان اسلام و انقلاب تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علوّ درجات و حشر با ائمه طاهرین علیهم السلام و نیز برای بیت شریف ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نماید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha