جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فلسطین

حوزه/ نیروهال اشغالگر صهیونیست طی شب گذشته و صبح امروز ۲۵ شهروند فلسطینی را از شهرهای مختلف کرانه باختری بازداشت کردند و اعلام کردند در حال بازجویی از این افراد هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نیروهال اشغالگر صهیونیست طی شب گذشته و صبح امروز 25 شهروند فلسطینی را از شهرهای مختلف کرانه باختری بازداشت کردند و اعلام کردند در حال بازجویی از این افراد هستند.

از سوی دیگر ارتش اسرائیل روز گذشته برای هفتمین بار، مدرسه طانا در شرق نابلس را تهدید به تخریب کرد و این در حالی است که پیش از این منازل و خیمه های مردم در این منطقه را تخریب کرده است.

ارتش اسرائیل بلافاصله پس از ساخته شدن این مدرسه اقدام به تصویربرداری از آن کرد و اخطاریه تخریب برای آن ارسال کرد و این در حالی است که این مدریه دو اتاق بیشتر ندارد و در زمین های ویژه فلسطینیان ساخته شده است.

حننی سخنگوی مردم منطقه طانا در این زمینه گفت: ارتش اسرائیل از صبح سه شنبه با تجهیزات نظامی خود منطقه را محاصره کرده و اجازه عبور و مرور به مردم نمی دهد و قصد دارد 16 واحد مسکونی متعلق به مزارع منطقه را تخریب کند.

از سوی دیگر اسامة خطاطبة عضو شهرداری بیت فوریک گفت: منطقه طانا از توابع بیت فوریک است که 250 نفر ساکن فلسطینی دارد که این افراد به صورت روزانه از سخت گیری ها و آزار ارتش اسرائیل و شهرک نشینان یهودی در عذابند و مدرسه طانا هم تا کنون چند بار توسط ارتش صهیونیست ها تخریب شده اکنون برای هفتمین بار آن را تهدید به تخریب کرده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha