جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راست‌گرایان افراطی اتریش خواستار ممنوعیت کامل اسلام

حوزه/ حزب افراط گرای «آزادی» در اتریش خواستار تصویب قانونی برای اعلام ممنوعیت تمامی نمادهای اسلامی شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از واشنگتن پست، حزب افراط گرای «آزادی» در اتریش روز گذشته خواستار ممنوعیت کامل دین اسلام در این کشور شد.

هاینتس-کریستیان اشتراخه سیاستمدار افراطی و رهبر حزب «آزادی» در اتریش، در مراسمی در سالزبورگ گفت: او می‌خواهد قانونی در اتریش برای ممنوعیت تمامی نمادهای اسلامی ایجاد کند.  قانونی که شبیه ممنوعیت نمادهای حزب نازی در این کشور باشد.

وی افزود: ما باید مهاجرت را به حداقل و صفر برسانیم.

طبق آمارهای رسمی کشور اتریش بیش از 600 هزار مسلمان دارد و با قدرت گرفتن احزاب افراطی ضدمسلمان در اروپا، مسلمانان این کشور در معرض اسلام‌هراسی گسترده و شدیدی قرار دارند. یک مطالعه آماری اخیر در وین نشان داد که بسیاری از جوانان مسلمان در اتریش به خاطر برخوردهای تبعیض آمیز مردم این کشور خودشان را خارجی تصویر می‌کند.

اسلام‌ستیزی پیشرونده در اروپا

حزب افراط گری «آزادی» در کشور هلند نیز به مقر مبارزه با اسلام تبدیل شده و هدف آنان تعطیلی مساجد و مدارس اسلام، ممنوعیت قرآن، حجاب و مبارزه با ورود مهاجران و پناهندگان مسلمان است. درحالی که 2 ماه آینده انتخابات پارلمانی در این کشور برگزار می‌شود این حزب انتظار دارد کرسی‌های بیشتری را در مجلس به خود اختصاص داده و اصلی‌ترین حزب مجلس هلند تبدیل شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha