جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آتش نشانان

حوزه/ شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان در پیامی آورده است: اقدام فداکارانه آتش نشانان قهرمان هرگز از خاطره این ملت قدرشناس پاک نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان در پیامی، ضمن ابراز همدردی با خانواده های آتش نشانان در حادثه رخ داده ساختمان تجاری در مرکز شهر تهران، آورده است: اقدام فداکارانه آتش نشانان قهرمان هرگز از خاطره این ملت قدرشناس فراموش نخواهد شد و همواره یادآور اوج جانفشانی و اخلاص ایشان خواهد بود.

در این پیام با اشاره به این مطلب که حادثه دردناک آتش سوزی و ریزش ساختمان در مرکز شهر تهران همه مردم ایران اسلامی را داغدار و به سوگ نشاند، آمده است: در این حادثه غم انگیز جمعی از آتش نشانان جان خود را فدای نجات جان و مال هموطنان شان کرده و در مسیر خدمت، به لقاء الله پیوستند. این اقدام فداکارانه آتش نشانان قهرمان هرگز از خاطره ملت قدرشناس فراموش نخواهد شد و همواره یادآور اوج جانفشانی و اخلاص ایشان خواهد بود.

شورای عالی و مدیریت حوزع علمیه خراسان افزوده است: اینک با گذشت ساعت ها از وقوع این حادثه تاثربرانگیز همه دستگاه های اجرائی و مسئولیتی کشور با بسیج امکانات و نیروها با حرکتی مجاهدانه و همدلانه تلاش خود را ادامه می دهند که امید است با استمرار این تلاش مجاهدانه هرچه سریعتر به نتیجه مطلوب دست یابند.

در این پیام ابراز شده: شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان ضمن ابراز همدردی عمیق با ملت شریف و خانواده های آتش نشانان قهرمان از حضرت حق برای همه خدمتگزاران در این واقعه دشوار، توان مضاعف و برای بازماندگان، صبر و اجر جزیل مسئلت می نماید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha