سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ هفتمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور

حوزه/ دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: امروز شبکه های ماهواره ای که توسط تشیع انگلیسی و با پول وهابیت خبیث اداره می شود، عامل اختلاف انگیز میان برادران اهل سنت و شیعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله محسن اراکی ظهر امروز در هفتمین همایش سراسری هیئات مذهبی سراسرکشور که امروز در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد اظهارداشت: امروز دشمنان تشیع و اسلام به اتفاق با همه دروغ پردازی هایی که دارند تنها حرف راستی که زدند آن است که هیچ کسی به اندازه « یاسرالحبیب » به ما خدمت نکرده، یعنی سخنان این چهره انگلیسی بزرگترین خدمت را به صهیونیسم و به وهابیت کرده است.

استاد حوزه علمیه افزود: چرا در شبکه ای که مزیّن به نام امام حسین(ع) است آتش تفرقه، کینه و عداوت میان مسلمانان را محور قرار داده اید، مگر نمی گویید معتقد به اهل بیت(ع) هستید، همین که معارف اهل بیت(ع) و سیره علمی و علمی ایشان را ترویج کنید قلوب همه مسلمانان جذب خواهد شد.

آیت الله اراکی ادامه داد: والله ما با کسی دشمنی نداریم و حتی با برخی از آنان سابقه دوستی و آشناییت دیرینه داریم، ولی این همه دشمن سازی تا چه زمانی؟  برای چه کسی؟ چرا می خواهید بر دشمنان تشیع و شیعیان بیفزایید؟ برای منفعت چه کسانی این کار را می کنید؟ البته اگر مدعی ولایت مداری اهل بیت(ع) را دارید .

دبیرمجمع تقریب مذاهب اسلامی بیان داشت: امروز ملت ها آگاه هستند، هوشیارند اگر به حال خودشان بگذاریدشان به خودی خود راه را پیدا می کنند به جای اینکه هم دروغ و فریبی که به خورد مردم می دهید در راستای اتحاد، وفاق و وحدت فعالیت کنید.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه امروز جهان تشنه معارف اسلام است، تصریح کرد: ما هنوز کاری پیرامون معرفی قرآن، نهج البلاغه و صحیفه انجام نداده ایم، دنیا هنوز از نام علی(ع) و فاطمه (س) ما را نشنیده است، هنوز نمی دانند حسین (ع) کسیت ؟

آیت الله اراکی با اشاره به یکی از ملاقات های گذشته خود با یکی از اساتید و شخصیت های علمی کشور الجزایر گفت: در این دیدار که سالها پیش اتفاق افتاد، این شخصیت علمی الجزایر هنوز نمی دانست که امام حسین(ع) فرزند پیامبر (ص) توسط یزد به شهادت رسیده و اهل بیتش به اسارت گرفته شدند.

 دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: امروز ما نتوانسته ایم ابتدایی ترین مسائل تاریخی، اعتقادی و معرفتی دین خودمان را به کشورهای نه اروپایی و آمریکایی، همین مسلمانان خودمان نشر و بسط بدهیم.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: امروز به جمهوری اسلامی خرده می گیرند که چرا انقدر موضوع فلسطین را نشان می دهید در رسانه ها و سخن از آن به زبان می آورید؟ ملت های جهان انسان هستند، احساس دارند وقتی ببیند سر یک فلسطینی یک زن و کودک آواره از سوی رژیم صهیونیستی چه بلایی می آید قطعا بپا می خیزند و استکبار این را نمی خواهد. تمایل به سکوت خبری دارد تا بتواند به خوبی تبلیغ کند تا حتی عده ای هم در کشور خودمان شعار « نه غزه نه لبنان » سر بدهند، در حالیکه این سیاست انگلیس و صهیونیسم است.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha