شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دکتر عباس خامه‌یار، معاون بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

حوزه /دکتر عباس خامه یار در برنامه زنده «صبح جدید» شبکه تلویزیونی «العالم»، معنویت انقلاب اسلامی را عامل بالندگی آن در جهان دانست،گفت: انقلاب اسلامی ایران را نمی‌توان به حاشیه برد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، دکتر عباس خامه‌یار، معاون بین‌الملل اين سازمان در ايام سی‌و‌هشتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در برنامه زنده «صبح جدید» شبکه تلویزیونی «العالم» شرکت كرد. وي در اين برنامه درباره اهداف و نتایج ارزشمند انقلاب و فرصت‌ها و تهدیدهای پیش روی آن مطالب و نکاتی را بیان كرد.

معاون بين‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، در بخشي از اين برنامه به وضعیت و شرایط سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هنری ایران قبل و بعد از انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: انقلاب ما کاملاً یک انقلاب اسلامی و فرهنگی بوده و بر اساس قوانین و منطق قرآنی، رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و حضور آگاهانه، شجاعانه و شایسته تمامی توده‌های مردم ایران و در نهایت با عنایت الهی به پیروزی رسیده است.

این تحلیلگر مسايل سیاسی ـ بین‌المللی همچنين به صورت مشروح به بيان دستاوردهای ارزشمند و شگرف انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون داخلی و بین‌المللی پرداخت و ادامه داد: با توجه به توطئه‌های مختلف طراحی شده از سوی دشمنان و استکبار جهانی و نیز برنامه‌ریزی برای ترور شخصیت‌های تأثیرگذار نظام، براي از بین بردن یا به حاشیه بردن انقلاب اسلامی، آنها نتوانستند به اهداف شومشان برسند و به لطف الهی و رهبری‌های داهیانه و حضور تأثیرگذار مردم، این انقلاب بود که در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی به رشد و توسعه و بالندگی بیش از پیش دست یافت.

خامه‌يار در پايان تأكيد كرد: دستاوردها و پیشرفت‌های مختلف نظام اسلامی در عرصه‌های گوناگون بر جهانیان به روشنی آشکار و بدون تردید منطق انقلاب اسلامی ایران همچنان در عرصه‌های جهانی درخشان و تأثیرگذار است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha