چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

حوزه / عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت: انقلاب اسلامی در عبودیت و بندگی خداوند ریشه داشته و امید مستضعفان جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی ظهرامروز در نشست بصیرتی  کارمندان استان قزوین که  به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر و با حضور مسؤولان در سالن اجتماعات حوزه ستادی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار شد، با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی در عبودیت و بندگی خداوند ریشه دارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت:  انقلاب اسلامی از خیرات خداوند متعال است و همه زمینه‌های مختلف را در برمی‌گیرد بطوریکه در هر مرحله هر موضوعی افراد را به خیر برساند ریشه در انقلاب اسلامی دارد.

وی افزود: با ریشه یابی انقلاب اسلامی ایران در دوران قبل و بعد از پیروزی در قالب دو واژه عزت و عظمت و ذلت و انحطاط در قرآن کریم می بینیم که بسیاری از معارف اسلامی از این دو واژه سرچشمه می‌گیرند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان این انقلاب  از زمان برپایی انقلاب اسلامی ایران تا امروز تمام تلاش خودرا در تمام عرصه ها به کار می برند تا این انقلاب را ریشه کن کنند اما آنها غافل از این هستند که  انقلابی که با درس های عاشورایی و بر مبنای اسلام پایه گذاری شده است و فرهنگ شهادت در این سرزمین موج می زند همیشه در همه عرصه ها پیروز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha