جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قدرتی 

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: عربده‌های تو خالی ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا برای هر کسی که مهم باشد برای مردم با ایمان کشور ایران اسلامی رعب‌آور نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نورالله قدرتی، پیش از ظهر امروز در همایش بصیرتی «من انقلابی ام» در جمع مسئولان و طلاب و روحانیون بجنورد با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: امام خمینی (ره) خوفی از استکبار نداشت و در مسیر عبودیت و بندگی یک لحظه از عمرش را هدر نمی‌داد و در بعد ارزش‌های اخلاقی سر آمد روزگار خودش بود.

وی افزود: اگر بسیاری از ابعاد گوناگون، آرمان‌ها و افکار امام راحل (ره) را جوانان مطالعه کنند قطعاً در گسترش این تفکر و نیز بیداری اسلامی تأثیرگذار خواهد بود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی تاکید کرد: باید با مطالعه بیشتر ابعاد گوناگون انقلاب اسلامی این عطیه الهی را بیشتر بشناسیم تا بتوانیم قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی تاکید کرد: حفظ انقلاب اسلامی به عنوان نعمت پروردگار در این دوران مهم‌ترین وظیفه ماست و باید این مهم و سایر دستاوردهایی که در کنار آن به ملت ایران ارزانی شد، در گام نخست به درستی شناخته‌شده و در گام بعد به خوبی شناسانده شود.

وی با بیان اینکه بعد از آمدن اسلام به ایران با توجه به فطرت حق طلب مردم این منطقه مورد استقبال ایرانیان قرار گرفت، بزرگ‌ترین اتفاق مبارک برای ما انقلاب اسلامی بود؛ که پایه‌های به ظاهر مستحکم نظام استبداد را به لرزه در آورده است.

حجت‌الاسلام قدرتی تصریح کرد: باید انقلاب اسلامی را جوانان از طریق معمار این انقلاب و انگیزه‌های آن بزرگ‌مرد شریف بشناسند و اگر این انقلاب با انقلاب‌های بزرگ دنیا و رهبران آن‌ها منصفانه در میزان قضاوت قرار گیرد اهداف، شعارها، دستاوردها و رهبری آن تفاوت‌هایی دارد که می‌شود به خوبی اثرگذاری آن را در مقایسه با دیگر انقلاب‌ها مشخص شود.

وی با تاکید بر الگو گرفتن مردم علی‌الخصوص نسل جوان از سیره و زندگی امام خمینی (ره) گفت: دوای درد بی‌درمان آسیب‌های اجتماعی همان سیره و سبک زندگی امام راحل (ره) عظیم‌الشأن و رهبری معظم است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: رهبری الهی امام خمینی (ره) موجب تقویت جنبه اسلامی و مردمی شدن انقلاب شد و روحانیون و بزرگان به عنوان حلقه وصل باید شرایط پیش و پس از انقلاب و راه‌های استمرار آن تا امروز و دستاوردهای چشمگیر آن را تشریح و تبیین کنند.

انتهای پیام/ع

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha