پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی فاطمیان

حوزه/ امام جمعه شهراقبالیه استان قزوین، دهه فجر را بهترین فرصت انتقال ارزش های انقلاب به نسل جوان خواند و گفت: باید تلاش کنیم تا جوانان جامعه را با اهداف و فلسفه پیدایش و شکل‌گیری انقلاب اسلامی آشنا کنیم و نسبت به سال‌های گذشته برنامه‌های بزرگداشت این ایام با شکوه و عظمت بیشتری برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی فاطمیان، ظهر امروز در مراسم تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن و اذان، شهر اقبالیه، اظهارداشت:  ایام‌الله دهه مبارک فجر تجسم اراده و عظمت امام خمینی‌(ره) و ملت بزرگ، ولایی و انقلابی ایران اسلامی است.

وی، دهه فجر را بهترین فرصت انتقال ارزش های انقلاب به نسل جوان خواند و ادامه داد: باید تلاش کنیم تا جوانان جامعه را با اهداف و فلسفه پیدایش و شکل‌گیری انقلاب اسلامی آشنا کنیم و نسبت به سال‌های گذشته برنامه‌های بزرگداشت این ایام با شکوه و عظمت بیشتری برگزار شود.

امام جمعه شهر اقبالیه قزوین با اشاره به نقش بسیج در حفظ انقلاب، تصریح کرد: بسیجیان با توان و اقتدار کامل و تحت فرمان ولی‌امر مسلمانان جهان در زمینه اعتلای فرهنگ ناب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداشته‌اند و در این زمینه همیشه آماده خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان این که حضور بسیجیان در تمام میدان‌های انقلاب موجب شده تا دشمنان نظام جمهوری اسلامی به کلی مأیوس شوند، ابراز داشت: خداوند را شاکریم که بسیجیان کشور با تمام وجود تحت‌ امر ولایت و مقام معظم رهبری هستند و ایمان، عبادت، خدمات آگاهانه و عاشق شهادت بودن خاص بسیج است.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان با بیان این که دشمنان در هشت سال دفاع مقدس نتوانستند به اهداف شوم خود برسند، بیان داشت: هدف اصلی دشمنان در جنگ نرم گرفتن روحیه اعتقاد و خودباوری نسل جوان و بی‌هویت کردن آن‌ها است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha