سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام علی اسلامی

حوزه/ امام جمعه شهرستان تاکستان گفت: انقلاب با وحدت مردم و هدایت رهبری به پیروزی رسید و تداوم آن در شرایط کنونی نیازمند وحدت همه جانبه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سید سعید شاهرخی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین امروز با حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، در دفتر امام جمعه تاکستان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی دراین دیدار باتبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر، اظهارداشت: انقلاب اسلامی با نثار خون شهیدان و ایثار جانبازان و رزمندگانی مبارز به دست آمده و هزینه سنگینی برای آن پرداخت کرده ایم که نباید بگذاریم این نعمت الهی آسیب ببیند.

وی افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جوان است و همه باید با زبانی گویا ستم های رژیم گذشته و نعمت های انقلاب را بخوبی برای همگان بیان کنند، تا قدردان این لطف الهی باشیم.

نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت: از مسئولان و مردم استان انتظار داریم همان وحدت و انسجام روزهای اول انقلاب را در جامعه پیاده کنند تا موفقیت ها بیشتر شود.

امام جمعه تاکستان با اشاره به حوادث روز ۱۹بهمن و نامگذاری آن به عنوان روز تاکستان گفت: جوانان انقلابی در آن ایام با جان و دل برای به ثمر نشستن انقلاب تلاش کردند و ما در این ایام وظیفه داریم قدردان خدمات آنها باشیم.

 

سعید شاهرخی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین هم در این دیدار گفت: همدلی و تلاش مدیران در کنار حمایت معنوی امام جمعه تاکستان به عنوان پدر معنوی شهرستان در رفع مشکلات مردم قابل تقدیر است.

بهمن طاهرخانی نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم گفت:  با توجه به نزدیکی ایام عید باغداران به شدت تحت فشار اقتصادی هستند و انتظار دارند دولتمردان برای حل مشکلات آنها اقدام کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha