سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
جشن انقلاب در مدرسه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را معجزه الهی قرن اخیر دانست و با اشاره به ناتوانی آمریکا در مقابل ملت ایران، گفت: رئیس جمهور آمریکا سیر قهقرایی را در پیش گرفته است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان حجت الاسلام والمسلمین حسین احمدی نژاد، امروز درمراسم جشن دهه فجر انقلاب، در جمع  اساتید  و طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آران و بیدگل ضمن تبریک سی  و هشتمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، با تاکید برهوشیاری  کلیه آحاد جامعه در حفظ و مراقبت از نظام اسلامی ایران دربرابر توطئه های دشمنان، گفت: با توجه به دستاوردهای انقلاب اسلامی برای اینکه از دشمن ضربه نخوریم باید در برابر توطئه های دشمنان کاملا هوشیار باشیم .

وی، جمهوری اسلامی ایران را یاد گار امام(ره)، شهداء  و به عنوان بهترین نظام دنیا  دانست و افزود:  مقام معظم رهبری تمام  تحولات جهان را رصد می کند همه وظیفه داریم با اطاعت از فرامین معظم له، از انقلاب صیانت کنیم.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل در ادامه به برملا شدن ادعاهای دروغین آمریکایی ها درحمایت از حقوق بشر اشاره کرد و ابراز داشت: ترامپ با ممنوع کردن ورود اتباع  7 کشور مسلمان جهان به امریکا ثابت کرد که سیاست تعبض نژادی را در اولویت کاری خود قرار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی نژاد تصریح کرد: ترامپ رئیس جمهور آمریکا به جای طی کردن نظام نوین در جهان با در پیش گرفتن اقدامات ضد حقوق بشری سیر قهقرایی را  در پیش گرفته است.

مدیرمدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل در پایان زیربنای مسائل اخلاقی را مسایل اعتقادی و زیربنای اعتقادی را توحید دانست و گفت: طلاب برای شناخت و آگاهی بیشتر پیرامون مسائل  اخلاقی نیازمند مطالعه کتابهای بزرگان  می باشند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha