پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله ممدوحی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: به هیچ وجه نباید بگذاریم که روحیه و فرهنگ انقلابی در جامعه ما کمرنگ و تضعیف شود.

آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز مقام معظم رهبری چه از مردم و چه به خصوص از مسئولان می خواهند که به تقویت فرهنگ و روحیه انقلابی در جامعه کمک کنند.

وی افزود: ما نیز موظف هستیم در لبیک به فرمایشات معظم له در این راستا تلاش کنیم و لازمه این کار این است که به مقابله با مسایلی بپردازیم که ممکن است باعث خدشه بر این روحیه شود که از جمله آن ها مقابله با مفاسد اقتصادی و اجتماعی است.

این استاد حوزه با بیان این که نسل جوان ما شرایط اول انقلاب و خفقان دوران پهلوی را به چشم ندیده است، گفت: کسانی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب به دنبال بزک کردن دوران پهلوی هستند در واقع به دنبال فریب نسل جوانی هستند که آن دوران را ندیده است و حال آن که ما که آن زمان را با پوست و گوشت و استخوانمان درک کرده ایم حقایق را به خوبی می دانیم.

وی اضافه کرد: آنچه مهم است این که در چنین ایامی واقعیت رژیم منحوس پهلوی به نسل جوان گفته شود و در این باره به خصوص از ابزار هنر و سینما و تلویزیون باید مدد گرفته شود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha