چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله اراکی

حوزه / آیت الله اراکی از عموم ملت انقلابی دعوت کرد تا با حضور حماسی و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن اعلام وفاداری به آرمان‌های امام (ره) و شهدا و تجدید بیعت با مقام معظم ولایت، اقتدار و وحدت ملت ایران را به رخ همه جهانیان بکشند.

به گزارش خبرگزار «حوزه» از تهران، آیت الله محسن اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی  در بیانیه با تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب، تصریح کرد: ملت ایران در بهمن 57 به جهانیان نشان داد که می توان بدون پشتوانه غرب و شرق و تنها با اتکا به ذات ربوبی و حفظ وحدت کلمه که شعار ماندگار امام عظیم الشان بود، پیروز شد و عزتمندانه زندگی کرد.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ادامه با اشاره به توطئه های دنیای استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران، افزود: قریب به چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و هنوز هم جهانخواران چشم طمع به این آب و خاک دارند و گرگ‌های درنده‌ای که در هر برهه‌ای در لباسی آمده‌اند تا رخنه در دل ملت و خلل در عزمش ایجاد نمایند.

 وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران، بدون شک نه تنها تحول درونی کشور را رقم زد و جمهوری اسلامی را جایگزین رژیم منحوس شاهنشاهی کرد، بلکه در منطقه و جهان هم منشا تحول شد و امید را در کالبد بیرمق ملت‌های ستمدیده جاری ساخت و سبب ایجاد خط مقاومت علیه زورمداران و چپاولگران منطقه و اقصی نقاط جهان شد.

آیت الله اراکی یادآور شد: جریان مقاومت در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب با تدبیر امام راحل (ره) و  خلف صالحش، ولی امر مسلمین امام خامنه ای، بیداری ملت‌ها را رقم زد و خواب راحت را از چشم صهیونیسم و استعمارگران و ابرقدرت‌های مستکبر ربود و این مسیر تا پیروزی نهایی به فضل الهی ادامه خواهد داشت.

 دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ادامه تصریح کرد: در شرایط کنونی که هجمه همه جانبه‌ای به تفکر مقاومت و آزادی خواهی توسط دنیای استکبار و اذناب آن به راه افتاده، مهمترین رمز تداوم پیروزی‌ها حفظ وحدت کلمه‌ست که باطل‌السحر همه ترفندهای مستکبران عالم خواهد بود.

 آیت الله اراکی در پایان از عموم ملت انقلابی دعوت کرد تا با حضور حماسی و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن اعلام وفاداری به آرمان‌های امام (ره) و شهدا و تجدید بیعت با مقام معظم ولایت، اقتدار و وحدت ملت ایران را به رخ همه جهانیان بکشند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha