جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با مدیرکل زندان ها

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی پور بر دسته بندی آسیب های اجتماعی و زندانیان تاکید کرد و ابراز داشت: باید مطابق با دسته بندی زندانیان از نظر سن، موقعیت، سواد، جرم و ...، برنامه جامع تربیتی تدوین شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اراک، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی پور، امروز در نشست با مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان مرکزی، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب و دفاع مقدس، با بیان این که شهدا فدا شدند تا نهال انقلاب تنومند شود، گفت: شهدا امنیت و آرامش را به مردم هدیه دادند، لذا باید قدردان نعمت انقلاب و فداکاری شهدای عزیز باشیم.

وی با تاکید بر این که انقلاب اسلامی کارخانه انسان سازی است نه انسان سوزی، افزود: دشمن می خواهد فرهنگ ایران اسلامی را تغییر دهد، بنابراین باید مراقب توطئه های بود.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی در ادامه با اشاره به ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی در زندان ها، اظهار کرد: باید در حوزه فرهنگی برای زندانیان برنامه ریزی خاصی شود تا اصلاح آنان هدفمند باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی پور بر دسته بندی آسیب های اجتماعی و زندانیان تاکید کرد و ابراز داشت: باید مطابق با دسته بندی زندانیان از نظر سن، موقعیت، سواد، جرم و ...، برنامه جامع تربیتی تدوین شود .

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با بیان این که پیشگیری مقدم بر درمان است، تصریح کرد: برای پیشگیری از جرائم باید برنامه های فرهنگی و تربیتی متناسب با نیازهای اقشار مختلف جامعه تدوین و اجراء شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha