پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
المصطفی

حوزه/ دبیراجرایی یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی جامعة المصطفی اصفهان از برگزاری یازدهمین المپیاد فرهنگی و ورزشی همزمان با ۲۲ بهمن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام اسماعیل قاسمیان، معاون فرهنگی جامعة المصطفی العالمیه اصفهان در جمع خبرنگاران از برگزاری اختتامیه یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی ویژه طلاب جامعه المصطفی در آستانه 22 بهمن خبر داد.

وی با بیان اینکه این المپیاد فرهنگی و ورزشی همچون سنوات قبل در هفت رشته انفرادی بر گزار می شود که بالغ بر 300 نفر از طلاب غیرایرانی المصطفی برگزار شد، گفت: این المپیاد در رشته هایی چون تیر اندازی با اسلحه ، فوتبال دستی، دو میدانی، دو استقامت، تیر اندازی با با کمان، دارت و تنیس روی میزبرگزار شد.

 معاون فرهنگی جامعة المصطفی العالمیه اصفهان تصریح کرد: این المپیاد فرهنگی ورزشی در سه سطح برادران طلبه، خانواده های طلاب و بانوان برگزار می شود.

حجت الاسلام قاسمیان با اشاره به اینکه ایجاد نشاط و قویت روحیه، سیاست کلی معاونت فرهنگی المصطفی اصفهان در حوزه ورزشی و فرهنگی  طلاب غیرایرانی و خانواده های آنان است، گفت: توجه به جنبه سلامتی طلاب جز اولویت های المصطفی است، لذا برنامه های مختلفی ورزشی به صورت هفتگی چون کوهنوردی، شنا، اردوهای تفریحی پیاده روی و ... مستمر برگزار می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha