جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمد محبی - رئیس مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین

حوزه / رئیس مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی عزت و سرافرازی ملت ایران و درهم شکستن ابهت شرق و غرب و اثبات ایستادگی ملت ایران در برابر قدرت‌های پوشالی و ظالم جهان بود.

حجت الاسلام محمد محبی در حاشیه حضورش در جمع راهپیمایان 22 بهمن مردم قزوین، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین ضمن قدردانی از حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: در سال 1357 حمایت و پشتیبانی‌های همه جانبه ملت از امام راحل باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: امروز رمز ماندگاری این انقلاب در گرو حمایت‌های بی دریغ از رهبری است که همگان باید نسبت به این مسئله توجه ویژه داشته باشند.

رئیس مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین، خاطرنشان کرد: وجود بابرکت امام راحل و مقام معظم رهبری نیز از عوامل مهمی بود که باعث موفقیت انقلاب اسلامی و ملت ولایتمدار ایران زمین شد اما موج بیداری اسلامی در بسیاری از کشورها به دلیل نداشتن رهبری مقتدر و فرهیخته با موفقیت همراه نبود.

 وی ادامه داد: امسال باید حضور هوشمندانه ‌تری نسبت به سال‌های گذشته در صحنه های مختلف نظام اسلامی  داشته باشیم تا این حضور پشتوانه محکمی برای سیاست داخلی و خارجی ما باشد و قطعا این حضور پاسخ مناسبی را در سطح بین المللی خواهد داشت و به تهدیدات دشمنان پاسخ محکمی می‌دهد.

حجت الاسلام محبی اظهار داشت: این راهپیمایی علاوه بر تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، پیام روشنی برای دشمنان و بدخواهان نظام دارد.
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha