چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: سبک زندگی فاطمی نیاز مبرم جامعه بشری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو ظهر امروزدر جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمیه(س) به ایام سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اشاره و بیان داشت: این بانوی بزرگوار برای تمام بشریت چه مرد و چه زن الگو بوده و همه می توانند از درس های حضرت فاطمه زهرا (س) برای بهتر زندگی کردن الگو بگیرند.

وی افزود: امروزه برای حضور در اجتماع و دفاع از ولایت  بهترین الگو حضرت زهرا (س) است که با حضور در صحنه های مختلف اجتماعی تا آخرین لحظه از ولایت دفاع کردند، ولی را تنها  نگذاشتند و تمام هستی خود را فدای ارزش ها و ولایت نمودند.

مدیر حوزه خواهران قزوین، به سخن حضرت فاطمه زهرا(س) مبنی براین که من از دنیای شما 3 چیز شامل تلاوت قر آن ،انفاق در راه خدا و نظر کردن به چهره پیغمبر اکرم(ص)  را دوست دارم،  یادآورشد:  امروزه نگاه به  چهره پیغمبر اکرم(ص) در تبعیت از ولایت محقق بوده و خواندن قرآن هم با عمل به آن، بروز و ظهور پیدا خواهد نمود.

وی خاطرنشان کرد:  زندگی حضرت زهرا(س) به‌ مثابه الگویی جامع و کامل در زندگی ماست که باید مورد اهتمام همگان قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین بیان داشت: بانوان  امروز بالاترین الگویی که در اختیار دارند، فاطمه ‌زهرا(س) است و ما باید در تمام ابعاد زندگی از ایشان درس بگیریم و این وظیفه امروز جامعه ما است.

وی افزود: حضرت فاطمه(س) الگوی  كامل يك زن مسلمان است و امروز جامعه اسلامی ما به خصوص قشر زنان، بيشتر از هرزمانی  نيازمند رعايت ارزش های اسلامی و الگو پذیری از سیره علوی است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha