جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی آذرشب

حوزه/ با حضور جمعی از اساتید و طلاب، آزمون پایان دوره آشنایی با مهارت راهنمایی و مشاوره، در ۳مدرسه علمیه حوزه علمیه استان بوشهر، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام علی آذرشب، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری آزمون پایان دوره آشنایی با مهارت راهنمایی و مشاوره خبر داد و گفت: این آزمون ویژه اساتید و طلاب نخبه استان بوشهر و در سه مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر، پیامبر اعظم(ص) خورموج و امام علی بن ابیطالب(ع) کنگان برگزار شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر افزود: این آزمون با حضور شش نفر از اساتید و مشاوران حوزه علمیه قم حجج الاسلام امیری، تیموری، حصاری، خلیلی، خیری و رضایی اصفهانی برگزار شد.

وی، هدف از برگزاری از آزمون را شناسایی اساتید توانمند در عرصه مشاوره و بکارگیری آنها در امر مشاوره در آینده نزدیک عنوان کرد و گفت: با شناسایی این افراد زمینه فعالیتشان در مدارس علمیه استان نیز فراهم می شود.

حجت الاسلام آذرشب ادامه داد: ضمن برگزاری این آزمون جلساتی مشاوره عمومی با موضوعات مدیریت تحصیلی، مدیریت ازدواج و کنترل عواطف و غرایز انجام شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر از اعطای گواهی پایان دوره به شرکت کنندگان خبر داد و خاطرنشان کرد: به افرادی که در این آزمون موفقیت لازم را کسب کنند گواهی پایان دوره اعطا می شود و به عنوان مشاور در سطح مدارس علمیه و برخی مراکز مشاوره مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

وی همچنین از برگزاری دوره تکمیلی آشنایی با مهارت های مشاوره خبر داد و گفت: دوره تکمیلی با هفت سرفصل برای افرادی که در دوره مقدماتی را طی کردند برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha