جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حبیب الله غفوری مدیر حوزه تهران

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت: انقلابی ماندن حوزه که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب نیز هست، ضرورتی جدی است که باید به آن توجه و از توان طلاب و فضلای حوزه در این زمینه استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری، در سفری یک روزه به استان مرکزی، از مدیریت حوزه استان بازدید و در جریان فعالیت های آن قرار گرفت.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور در امور استان ها، پس از بازدید از  مدیریت حوزه علمیه استان مرکزی، در جلسه ای با مسئولان و معاونین حوزه استان، به بررسی مسائل و مشکلات مدارس علمیه پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری با  تقدیر از زحمات مدیر و معاونین حوزه استان مرکزی، گفت: گام های بلند و مؤثری برای تحقق اهداف عالی حوزه و دغدغه های رهبر معظم انقلاب برداشته می شود.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور، در ادامه سخنان خود، با تأکید بر لزوم انقلابی ماندن حوزه ها و مدارس علمیه، افزود: انقلابی ماندن حوزه که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب نیز می باشد، ضرورتی جدی است که باید به آن توجه و از توان طلاب و فضلای حوزه در این زمینه استفاده شود.

وی با تأکید بر تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای مطالبات رهبری از حوزه های علمیه، تصریح کرد: مسئولان و نخبگان حوزه های علمیه استان ها، باید راهکارها و ایده های خود را برای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب ارائه نمایند تا در نهایت با جمع آوری این نظرات و با یک کار کارشناسی، زمینه تحقق این منویات و رفع دغدغه های معظم له، فراهم شود.

*ظرفیت‌های بالایی در حوزه استان مرکزی وجود دارد

 حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی پور مدیر حوزه علمیه استان مرکزی نیز در این جلسه، گزارشی از فعالیت های حوزه علمیه استان ارائه کرد و با اشاره به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به مدرسه امام خمینی(ره) اراک (محل تحصیل امام راحل)، گفت: مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی های خود، مدرسه امام خمینی(ره) اراک (سپهداری سابق) را، به عنوان مادر حوزه علمیه قم معرفی کرده اند.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی، با بیان این که حوزه استان دارای ظرفیت های بالقوه ای است، افزود: قطعاً با توجه ویژه مسئولان مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور به حوزه  استان مرکزی، شاهد به فعلیت رسیدن ظرفیت های نهفته حوزه اراک خواهیم بود.

 

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • af IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
    0 0
    با سلام و خسته نباشید: انقلابی بودن و انقلابی فکر کردن و انقلابی درس خواندن و انقلابی در تمام جهات بودن لازمهء یک طلبه و روحانی است . با تشکر فراوان