سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حوزه علمیه و آرمان های امام(ره) و مقام معظم رهبری

حوزه/ همایش حوزه علمیه و آرمان های امام(ره) و مقام معظم رهبری با حضور شخصیت های حوزوی و لشکری و تجلیل از آیت الله خائفی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، همایش حوزه علمیه و آرمان های امام (ره) و مقام معظم رهبری شامگاه سه شنبه به همت تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با حضور آیات مومن، مقتدایی، اعرافی، بهشتی، فاضل لنکرانی، فقیهی، نکونام، حجج اسلام والمسلمین فرخ فال، ملکا، کعبی، فیاضی، عبداللهی، حسینی نژاد و جمع کثیری از اساتید سطوح عالی در سالن اجتماعات مدرسه علمیه دارالشفاء برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در سخنانی با بیان اینکه یکی از ابعاد حوزه انقلابی، تحقق اهداف انقلاب است، تصریح کرد: جامعه ما اگر بخواهد برپایه تفکر و ارزش های الهی و اسلامی مبتنی شود، حوزه علمیه باید در تمام مقوله های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هدایت کند و در عرصه های گوناگون حضور داشته باشد.

سرلشکر جعفری فرمانده سپاه پاسداران نیز در سخنانی اظهار داشت: حفظ انقلاب و کمک به توسعه و تعمیق انقلاب اسلامی وجه مشترک روحانیت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و به عنوان یکی از دغدغه مهم مقام معظم رهبری به شمار می رود. 

خاطرنشان می شود در حاشیه این مراسم از آیت الله عبدالله خائفی عضو جامعه مدرسین حوزه تجلیل شد.  

انتهای پیام/313/33

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha