جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی امام جمعه تاکستان

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: مديون رشادت ها و حماسه های جانبازان، شهدا و ایثارگرانی هستیم که راه جانفشانی در راه اسلام و انقلاب و میهن را انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی که به همراه بهمن طاهرخانی، نماینده مردم شهر تاکستان در مجلس شورای اسلامی، در منزل سرهنگ حسین نجفی از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس حاضر شده بودند، اظهار داشت: فداکاری و ایثارگری شهدا، جانبازان و ایثارگران در دوران جنگ تحمیلی، شایسته ارزنده ترین قدردانی ها می باشد.

امام جمعه شهرستان تاکستان با بیان این که انقلاب اسلامی ایران با تقدیم شهدای گرانقدر، و با ایثار و مقاومت و با پشتیبانی مردم راه خود را ادامه می دهد، گفت: شهید، مقامی والا نزد خداوند دارد و به همین دلیل، به کاربردن واژه مرگ در مورد شهدا< صحیح نیست، زیرا شهداء زنده اند و به حیات جاودانه می رسند، همانطور که قرآن می فرماید «عند ربهم یرزقون» هستند.

استاد حوزه علمیه قزوین افزود: با اولین قطره خون شهید که بر زمین می ریزد، خداوند همه گناهان او را می بخشد و در لحظه شهادت، شهید جایگاهش را در بهشت رضوان خداوند می بیند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: جانبازان باید به خود افتخار کنند که ادامه دهنده راه قمر بنی هاشم(ع) هستند، زیرا ایشان فردی دین شناس و با معرفت بودند.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی گفت: در کشور ما پیروان حضرت ابوالفضل(ع) ولایت مدار هستند و هر چه قدر سعی کنیم به مراتب ولایت بیافزاییم در نزد خدا عزیزتر خواهیم بود.

عیادت از آیت الله باریک بین

 نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، سپس با حضور در بیمارستان ولایت از آیت الله هادی باریک بین عیادت کرد و برای ایشان آرزوی شفای عاجل و سلامتی کرد.

یادآوری می شود، شب گذشته  امام جمعه سابق قزوین بار دیگر براثر عفونت ریه، در بیمارستان ولایت قزوین بستری و مورد درمان تیم پزشکان قرار گرفت .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha