شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حق‌جو

حوزه/ حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای، نشان دهنده عقلانیت و شعور سیاسی است و دستاوردهای مهمی برای کشور و جامعه خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین حقجو درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در 29 اردیبهشت ماه گفت: جایگاه ریاست جمهوری و شورا ها در قانون اساسی از مسائل مهم کشور است؛‌بنابراین نیاز است فردی در این پست قرارگیرد تا از هر لحاظ برای کشور مفید باشد.

مشاور امور تربیتی و خانواده افزود: از مهمترین شاخصه های رئیس جمهور، تدیّن، رعایت تقوا الهی، اخلاق مداری، مدیریت، ولائی بودن در رفتار و عمل، مبارزه با رانت خواری، تجمل گرایی و دارای قدرت اجرایی بالا برای اداره کلان جمعیت80 میلیونی است.

وی عنوان کرد: باید رئیس جمهورکسی باشد،‌ بتواند از منافع کشور در مقابل دشمنان دفاع کند، درمقابل مستکبران بایستد و برای منافع ملت و نظام دلسوزی و جانفشانی کند.

مشاور امور خانواده گفت: مردم کسی را انتخاب کنند که از عقلانیت لازم برای دفاع از کشور برخوردار بوده و بتواند پشتوانه محکمی برای ولایت باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حقجو افزود: حضور مردم در روز انتخابات در پای صندوق های رای، نشان دهنده عقلانیت و شعور سیاسی است و دستاوردهای مهمی برای کشور و جامعه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: حضور مردم می تواند دشمنان را مأیوس، ناامید و نقشه و توطئه های آنان را خنثی کند و به آنها بفهماند همواره پشتیبان نظام و انقلاب می باشند.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha