جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ ماهر عبدالرزاق

حوزه/ جنبش الاصلاح و الوحدة گفت: ما از موضع گیری جنبش امل و حزب الله در برابر این قانون تقدیر می کنیم و اعلام می کنیم که موضع این دو حزب همسو با خواسته تمام مردم است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جنبش الاصلاح و الوحده پس از نشست اخیر خود به ریاست شیخ ماهر عبدالرزاق از تمام نیروها و جریان های سیاسی لبنان خواست به خاطر لبنان و وحدت لبنانی ها از منافع شخصی و گروهی خود چشم پوشی کنند و به قانون انتخابات جدید بر اساس نسبیت کامل تن بدهند و آن را بپذیرند.

جنبش الاصلاح و الوحدة تاکید کرد: کسانی که از این قانون و پذیرفتن آن فرار می کنند، می خواهند لبنان در بحران باقی بماند در حالی که اگر این قانون انتخاباتی تصویب شود، مساوات و عدالت و امکان مشارکت تمام مردم و مسئولیت پذیری تمام گروه ها فراهم می شود و فضای طایفی گری و مذهبی گری از بین می رود.

در این بیانیه آمده: ما از موضع گیری جنبش امل و حزب الله در برابر این قانون تقدیر می کنیم و اعلام می کنیم که موضع این دو حزب همسو با خواسته تمام مردم است.

جنبش الاصلاح والوحدة همچنین از تمام نیروهای سیاسی و مردمی لبنان خواست از ارتش لبنان حمایت کنند و دستاوردهای جدید دلاوران مقاومت در مرزهای لبنان را به آنها تبریک گفت و افزود: مقاومت و دستاوردهای آن به سود تمام مردم لبنان است و فداکاری و ایثار مجاهدان مقاومت موجب امنیت و ثبات کشور است و ما از علما و روحانیون می خواهیم گفتمام وحدت را سرلوحه کار خود قرار دهندو از اظهارات تفرقه انگیز و تحریک کننده و فتنه انگیز خودداری کنند تا همه به وحدت اسلامی روی بیاورند و بتوانند در برابر توطئه های دشمنان بایستند و همه باید متوجه باشند که هرگونه سخن تحریک کننده و فتنه انگیز به سود آمریکا و صهونیست ها تمام خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha