پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تظاهرات زنان بحرین

حوزه/ روز گذشته شمار زیادی از زنان بحرینی منطقه بوری با شعار "راه من راه زینب است" برای اعلام همبستگی با زنان انقلابی موجود در زندان های آل خلیفه دست به تظاهرات زدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته شمار زیادی از زنان بحرینی منطقه بوری برای اعلام همبستگی با زنان انقلابی موجود در زندان های آل خلیفه دست به تظاهرات زدند.

این تظاهرات با شعار "راه من راه زینب است" بنا بر فراخوان ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه و با هدف حمایت از زنان انقلابی زندانی برگزار شد؛ چراکه هم اکنون تعداد زیادی از زنان بحرینی بنا بر اتهام های واهی و بی اساس سیاسی در زندان به سر می برند.

زنان شرکت کننده در این تظاهرات از نظام بحرین خواستند زنان انقلابی در بند را آزاد کند و تاکید کردند: بازداشت زنان زیر پا گذاشتن آشکار ارزش های اجتماعی و دینی جامعه عربی و اسلامی است و اینکه آل خلیفه با جنایت های خود تمام عرف و سنت ها و ارزش های زمینی و آسمان یرا زیر پا گذاشته است.

لازم به ذکر است رژیم آل خلیفه از ابتدای انقلاب بحرین در سال 2011 تا کنون اقدام به بازداشت و زندانی کردن زنان نموده و حقوق زنان را در محل کار، منزل و مراکز آموزشی نقض کرده است و این سیاست تا به امروز نیز ادامه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha