پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قانون خانواده بحرین

حوزه/ الوفاء خاطر نشان کرد: نظام آل خلیفه بر اساس عقده های سیاسی خود به موضوع خانواده نگاه می کند و هدف آنها این است که دین و شریعت را از خانواده دور کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جریان الوفاء الاسلامی بحرین روز گذشته با صدور بیانیه ای اصرار نظام آل خلیفه برای تحمیل دیدگاه اشتباه خود به مردم بحرین به ویژه شیعیان از طریق صدرو قانون یکپارچه نظام خانواده را محکوم کرد و گفت: در تصویب این قانون، موازین شرعی رعایت نشده و نظام بحرین بنا دارد همچنان به روش گذشته خود در فریب مردم ادامه بدهد و اکنون نیز دستور داده کمیته ای برای بررسی قانون خانواده تشکیل شود، اما اعضای این کمیته از روحانیون وابسته به رژیم هستند.

الوفاء خاطر نشان کرد: نظام آل خلیفه بر اساس عقده های سیاسی خود به موضوع خانواده نگاه می کند و هدف آنها این است که دین و شریعت را از خانواده دور کنند تا قدرت سیاسی حاکم، تنها اهرم حاکم بر خانواده باشد و بتواند جامعه را بر اساس وابستگی و سرسپردگی به رژیم تربیت کند و راه برای غربزدگی فکری و فرهنگی جامعه باز شود.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: مراجع دینی و قدرت های سیاسی بحرین بر این باورند که خانواده رکن تربیت دینی بر اساس ارزش های الهی است، زیرا ارزش های الهی حافظ نظام خانواده است که افراد را برای رسیدن به آزادی های مشروع و مبارزه با ظلم آماده می کند.

جریان الوفاء در ادامه بیانیه خود بر ضرورت اصلاح قضایی و هرج و مرج موجود در سیستم قضایی کشور تاکید کرد و این بی نظمی و بی سامانی قضایی را ناشی از وابستگی نهاد قضایی به رژیم دانست و افزود: ما با دخالت نظام آل خلیفه در قانون خانواده مخالفیم و بر این باوریم که این موضوع باید در اختیار مراجع دینی مورد اعتماد مردم باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha