پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه مردم به شخصیت آیت الله صالحی مازندارنی علاقه مند بودند، گفتند: فعالیت در حوزه همچون مشعل فروزانی است که مردم از آن بهره مند می شوند و بر این اساس با تداوم راه پدر، اجازه ندهید این چراغ خاموش شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام سیدجلال صالحی مسئول حوزه علمیه آیت الله صالحی مازندرانی که در دفتر این استاد برجسته حوزه علمیه برگزار شد، با بیان اینکه آیت الله صالحی مازندرانی نماد تقوا و محبت بودند، اظهار داشت: وجود شما بعد از رحلت والد بزرگوار در منطقه تاثیرگذار است و راه پدر خود را ادامه دهید.

ایشان با بیان اینکه مردم به شخصیت آیت الله صالحی مازندارنی علاقه مند بودند، گفتند: فعالیت در حوزه همچون مشعل فروزانی است که مردم از آن بهره مند می شوند و بر این اساس با تداوم راه پدر، اجازه ندهید این چراغ خاموش شود.

معظم له با بیان اینکه بیت آیت الله صالحی مازندرانی اهل علم، کمال و فقاهت هستند، افزودند: اکنون مورد توجه مردم هستید و اگر کارهای برای رضا خدا و امام زمان(عج) باشد، همراه با نتیجه خوبی خواهد بود

این استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه سعادت در مسیر اهلبیت(ع) است، گفتند: ان شاء الله روز به روز به رشد علم و کمال برسید و خداوند به شما توفیق دهد.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha