پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 414924
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
انقلاب بحرین

حوزه/ مردم آماده روز نهایی و حمایت گسترده از آیت الله شیخ عیسی قاسم هستند و در این راستا تجمع مردم در مقابل منزل ایشان در منطقه الدراز نیز روز به روز ازدحام بیشتری پیدا می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از بحرین الیوم، این روزها با نزدیک شدن زمان محاکمه شیخ عیسی قاسم در 17 اردیبهشت، فضای خشم و نارضایتی مردمی بر بحرین حاکم است. مردم منطقه الدراز سه روز منتهی به محاکمه را در تعیین آینده بحرین تاثیر گذار دانسته اند و از تمام مردم خواسته اند در این روزهای مهم مبارزاتی به خیابان ها بیایند و در برابر خطرناک ترین جنایت تاریخ بحرین علیه شیعیان بایستند.

نیروهای انقلابی بحرین نیز با صدرو بیانیه ای مشترک، بر حق خود در استفاده از ابزارهای دفاع مقدس و بریدن و کوتاه کردن دست متجاوزان به ویژه پس از تعرض ماموران امنیتی به زنان بحرینی تاکید کرده اند و به صورت همزمان تظاهرات های متعدد در شهرهای مختلف بحرین به راه افتاده که مردم شرکت کننده در این تظاهرات ها حمله نیروهای امنیتی به شهروندان را محکوم می کنند و علاوه بر این تمام مردم آماده روز نهایی و حمایت گسترده از آیت الله شیخ عیسی قاسم هستند و در این راستا تجمع مردم در مقابل منزل ایشان در منطقه الدراز نیز روز به روز ازدحام بیشتری پیدا می کند.

از سوی دیگر جریان الوفاء الاسلامی مردم را به تظاهرات مرکزی و متحد به سوی منطقه محاصره شده الدراز فراخوانده و علمای بحرین نیز موضع قاطع خود در لزوم دفاع از شیخ عیسی قاسم تا پای جان را اعلام کرده اند.

در همین راستا درگیری هایی میان مزدوران وابسته به آل خلیفه و مردم رخ داده و همانند همیشه مزدوران بزدل آل خلیفه با گاز اشک آور به سوی مردم خشمگین حمله ور شدند.

به نظر می رسد حماقت های آل خلیفه می رود بحرین را به سرنوشتی نامعلوم دچار کند و مردم بحرین نیز همچنان دست از اعتقادات و خواسته های خود برنداشته و همچون شش سال گذشته بر خواسته های خود پافشاری می کنند و قصد تسلیم شدن در برابر خاندان آل خلیفه را ندارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha