جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی

حوزه / نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: انقلاب اسلامی، ما را با فرهنگ و تفکر بسیج آشنا کرد و اصولاً معنای انقلاب اسلامی تفسیر فرهنگ بسیجی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر یکشنبه در دیدار جمعی از جهادگران عرصه جهاد و سازندگی که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی برگزار شد، اظهار کرد: کارهای بسیجیان عرصه سازندگی، مشوق مسئولان و سوق دهنده آن‌ها به کارهای جهادی، معنوی و بسیجی است.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیجی همان فرهنگی است که در شخصیت امام خمینی (ره) بروز و ظهور پیدا کرد و به پشتوانه همان فرهنگ در مقابل رژیمی ایستاد که آمریکا و قدرت‌های نظامی جهان از او حمایت می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در قزوین افزود:  انقلاب اسلامی، ما را با فرهنگ و تفکر بسیج آشنا کرد و اصولاً معنای انقلاب اسلامی تفسیر فرهنگ بسیجی است.

امام جمعه قزوین بیان کرد: بسیج نماد حرکت‌های جهادی و سازندگی است و تفکر بسیجی بود که دفاع مقدس را به نتیجه رساند و مشت محکمی به دهان صدامی که نقشه‌های شومی برای کشور کشیده بود زد.

وی با تأکید بر اینکه بسیجیان عرصه جهاد و سازندگی موج امید و نشاط را در جامعه ایجاد می‌کنند، اظهار داشت: در عرصه‌های علمی جوانان دانشمندی نظیر شهید شهریاری‌ها و شهید احمدی‌روشن‌ها بودند که به فضای علمی کشور امید و نشاط بخشیدند.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین بیان داشت: آن چیزی که آمریکا و مستکبران را به هراس انداخته و آن‌ها را در مقابل جمهوری اسلامی ناتوان کرده است، وجود همین تفکر و فرهنگ بسیجی است و به خاطر همین تلاش می‌کنند فرهنگ بسیجی را به کمک حامیان داخلی خود از میان ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه صدور انقلاب همان صدور تفکر بسیجی است، گفت: بسیجی بودن خودمان را باید در ایام انتخابات نشان دهیم و تمام دارایی‌هایمان را به میدان بیاوریم.

وی تأکید کرد: باید در انتخابات به دغدغه‌های مقام معظم رهبری توجه ویژه داشته باشیم و کسانی را که صلاحیت دارند، انتخاب کنیم و برای این کار آبرویمان را به میدان بیاوریم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha