جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ نشست مبلغان جامعة ‎المرتضی با مدیر حوزه های علمیه

حوزه/ با گسترده کردن عرصه تبلیغی به خصوص در عرصه بین‎الملل لوازم و شرایط مناسبی را برای تحقق اهداف تبلیغی در حوزه خارج از کشور ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‎الاسلام والمسلمین احمدزادهوش پیش از ظهر امروز در نشست مبلغان جامعه‎المرتضی با آیت الله اعرافی  مدیر حوزه های علمیه گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا از برگ های زرین نظام اسلامی بود.
رئیس جامعه‎المرتضی افزود: حضور پروشور مردم در این انتخابات باشکوه صحنه زرین دیگری از افتخارات ملت و نظام اسلامی را رقم زد.
حجت‎الاسلام والمسلمین زادهوش با اشاره به جمع مبلغان رمضانی این مرکز گفت: در آستانه حلول ماه مبارک رمضان که اذهان و روح‎های همه مردم به برکت قرآن کریم به حقایق الهیه متوجه است، بهترین ظرفیت برای تعمیق معارف دین ایجاد می‎شود.
رئیس جامعه‎المرتضی اظهارکرد: تبلیغ در ماه رمضان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و شاید هیچ زمانی به اندازه این ماه در عرصه رشد و تعالی فرهنگی جامعه موثر نباشد.
وی گفت: به دلیل اهمیت و ضرورت تبلیغی در این ماه شریف، لازم است که با گسترده کردن عرصه تبلیغی به خصوص در عرصه بین‎الملل لوازم و شرایط مناسبی را برای تحقق اهداف تبلیغی در حوزه خارج از کشور ایجاد کنیم.
گفتنی است: در ادامه این مراسم چند تن از طلاب این جامعه با زبان‎های مختلف دنیا به ارایه مباحثی پرداختند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha