پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شیخ خجسته

حوزه/ حجت الاسلام محمد حسن خجسته با تاکید بر اینکه ملت بحرین حکم صادر شده در حق آیت الله عیسی قاسم را نخواهد پذیرفت، اشاره کرد: حمد بن عیسی آل خلیفه باید مسئولیت پیامدها را متحمل شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام محمد حسن خجسته عضو ارشد مجلس علمای بحرین با تاکید بر اینکه ملت بحرین حکم صادر شده در حق آیت الله عیسی قاسم را نخواهد پذیرفت، اشاره کرد: حمد بن عیسی آل خلیفه باید مسئولیت پیامد ها را متحمل شود.

حجت الاسلام خجسته افزود: این حکم واجبات شرعی را مورد تعرض قرار می دهد و دین اسلام و فقه جعفری را محکوم می کند و همچنین مراجع بزرگ و موجودیت شیعه را در کشور مورد تهدید قرار می دهد.

* حاکم بحرین، دشمنی خود را با طایفه شیعه، فقه و واجبات آن اعلام کرده است

وی با بیان اینکه حاکم بحرین، دشمنی خود را با طایفه شیعه، فقه و واجبات آن اعلام کرده است اشاره کرد: محکومیت آیت الله عیسی قاسم در واقع محکومیت تمامی ملت بحرین است و این مسئله به طور کلی مردود است و ملت این حق را دارند که به "حمد" و خاندان آن بگوید که دیگر وضع قابل تحمل نیست و ممکن نیست که بدین نحو زندگی را ادامه داد و ما به عنوان ملت بحرین حق داریم با رژیمی که با دین و واجبات مبارزه می کند، بنجنگیم.

حجت الاسلام خجسته ادامه داد:  تا دیروز امیدوار بودیم که رژیم از تصمیمات ظالمانه خود و لغو تابعیت آیت الله عیسی قاسم منصرف شود و از آیت الله قاسم عذر خواهی کرده و با مخالفین بر سر میز مذاکره بنشیند.

وی در پایان نسبت به عدم عقب نشینی از حکم صادر شده علیه آیت الله قاسم هشدار داد و گفت: ملت بحرین نسبت به تعیین سرنوشت خود و تصویب قانون اساسی جدید که ضامن حقوق تمامی افراد در انجام وظایف، واجبات و تمام امور سیاسی، دینی و اجتماعی باشد، اقدام خواهد کرد و این حاکم بحرین است که متحمل مسئولیت ها باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha