پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نظری

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در سال‌های مبارزه برای پیروزی انقلاب و بعد از آن، روحانیت اصیل همواره با هدایت مردم، پرچم‌دار مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های اجانب و بیگانگان بوده است

حجت الاسلام والمسلمین عباس نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، به حضور به یادماندنی ملت ایران در انتخابات اشاره کرد و گفت: ملت ایران درس فراموش نشدنی به یاوه گویان و دشمنان نظام اسلامی داد. دشمنان مشاهده کردند که این ملت با همه تهدیدها، تحریم ها و مشکلات اقتصادی، باز هم پشتیبان نظام و رهبری هستند.

وی با اشاره به نقش تاثیر گذار روحانیت در خلق این حماسه بزرگ، بیان داشت: یکی از اقشار موثر در اجتماع از نظر سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دینی قشر روحانیت است.  ما در طول تاریخ شاهد این اثر گذاری بوده ایم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم با بیش از ۴۱ میلیون رای در پای صندوق های رای، حاصل چیزی جز نقش آفرینی، هدایت گری،  بصیرت افزایی و روشنگری توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی و روحانیون نبود.

حجت الاسلام نظری بیان داشت: روحانيت متعهد شيعه به جهت همان بعد محوريت دینی و مردمی بودن، توانست بيش از ساير اقشار در دل ها رسوخ كند و هدايت فکری و فرهنگی افراد را برعهده گيرد و در نتيجه؛ سيل خروشان انقلابی  مردم را برانگيزد و يك حركت دینی و حماسه بزرگ در کشور را رقم بزند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha