جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ قطان

حوزه/ شیخ احمد قطان نسبت به سرکوب آزادی ها و اعمال خشونت با مخالفین هشدار داد و گفت: این اقدامات منجر به نتایج بسیار خطرناک و فتنه های سخت می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد قطان رئیس جمعیت "قولنا و العمل" لبنان اقدمات مقامات بحرین در سرکوب آزادی و عدم توجه به خواسته های ملت بحرین محکوم کرد.

وی رفتار غیر اخلاقی و منافی آزادی رژیم آل خلیفه با رهبران بزرگ دینی به ویژه آیت الله عیسی قاسم را تقبیح کرد و نسبت به پیامد زیاده روی در سرکوب آزادی ها و اعمال خشونت با مخالفین هشدار داد و گفت: این اقدامات منجر به نتایج بسیار خطرناک و فتنه های سخت می شود.

شیخ قطان افزود: ما از مقامات رژیم بحرین می خواهیم که از شدت خشونت بکاهد و به خواسته های ملت پاسخ دهد. ما مسئولیت کامل این اقدامات را به عهده کشور های حامی تروریسم و خشونت و در رأس آن عربستان سعودی می دانیم.

وی د از تمامی آزادگان جهان به ویژه مراجع دینی از هر طایفه و مذهبی خواست تا در صف حق بایستند و ملت و علمای مظلوم بحرین را یاری کنند.

شیخ قطان برای شهدا طلب رحمت و برای مجروحین طلب شفای عاجل کرد و گفت: صبر و جانفشانی شما حتماً به تحقق حقوقتان منجر خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha