سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام زمانی

حوزه/ دادستان ویژه روحانیت استان قزوین گفت: هدف تهاجم فرهنگی دشمنان، فروپاشی نهاد خانواده و کمرنگ نمودن ارزش های متعالی اسلامی در جامعه ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی زمانی صبح امروز در جمع ائمه جمعه و جماعات و مبلغین حوزه علمیه شهرستان تاکستان به موضوع تهاجم فرهنگی اشاره کرد و گفت: دشمن با انواع تهاجمات فرهنگی، نهاد خانواده در ایران را هدف قرار داده و سعی در کمرنگ ساختن ارزشهای اخلاقی در خانواده و ترویج فساد و بی بند و باری دارد.

 وی افزود: عدم پایبندی به ارزش های اخلاقی، بعد از خانواده به جامعه سرایت می کند، لذا مسئولان و متولّیان فرهنگی، مبلغین و روحانیون باید با برنامه های مختلف، تلاش کنند تا ارزشهای اخلاقی و دینی در میان خانواده ها حکمفرما شود.

دادستان ویژه روحانیت استان قزوین خاطرنشان کرد: خانواده از مهم ترین و اصلی ترین رکن جامعه است که بستر تمامی تحولات اجتماعی به شمار می آید و اگر خواهان جامعه ای سالم و امنیت و آرامش هستیم، در هیچ کجا به جز در خانه و خانواده نباید آن را جستجو کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی افزود: امروز دشمنان با استفاده از تهاجم همه جانبه فرهنگی، جوانان را هدف مقاصد شوم خود قرار داده اند و قصد ضربه زدن به نهاد خانواده را دارند، لذا آگاهی و بصیرت خانواده دژ محکمی در مقابل حربه های شوم آنهاست.

وی تصریح کرد: داشتن ایمان، بصیرت و پایبندی به مبانی انقلاب اسلامی، سه رکن اصلی در نهاد خانواده های مکتبی به شمار می رود و برای رسیدن به این جایگاه باید بصیرت دینی و سیاسی داشت و خانواده ها را از مسائل روز و تهاجم همه جانبه فرهنگی آگاه کرد.

دادستان ویژه روحانیت استان قزوین به نقش مهم و تاثیرگذار روحانیون اشاره کرد و عنوان داشت: ناهنجاری های اجتماعی قابل حل است؛ ضروری است که مضرات فضای مجازی را برای مردم بازگو کنیم .

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha