جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی مجمع نمایندگان طلاب

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای در دفاع از رهبرشیعیان مظلوم بحرین، تصریح کرد: از مجامع بین المللی می خواهیم به یاری مردم مظلوم بحرین بشتابند.

 به گزارش خبرگزاری«حوزه»، بیانیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در دفاع از رهبرشیعیان مظلوم  بحرین آِیت الله شیخ عیسی قاسم به این شرح است:

امت اسلام، آزادگان جهان، مردان غیور و آزادی خواه عرب، اینک دولت خود فروخته بحرین با هم دستی آل سعود و چراغ سبز ترامپ و اسرائیل برآن شده اند که منطقه را به نا آرامی بیشتر و کشتار مسلمانان تبدیل کرده و خود بر چپاول و غارت اموال مسلمین مشغول باشند.

 راستی سردمداران جبهه غرب و مدعیان دروغگوی حامی حقوق بشر  چگونه با برخورد گزینشی، راهی  را می روند که خود به ظاهر مخالف آن مسیر هستند.باید تاکید کرد حقوق بشَر، دمکراسی، سازمان بین الملل و همه سرویسهای جهانی امروز  زبان در کام فرو بسته ودر جلوی چشمان آنها این همه فجایع رخ می دهد آیا غیر از این است که این سازمانهای پر طمطراق  الان جز دکور ومترسک نقش دیگری ایفا نمی کنند. هم اکنون  رهبر مردم مظلوم بحرین حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم که فقط و فقط تاکید و توصیه به عدم خونریزی مردم بحرین توسط دولت رابه عنوان یک مطالبه جدی از دولت تقاضا دارد جنگ طلب، و حکام مستبد بحرین در قاموس تزویرو زرو زور استکبار  صلح طلب نامیده می شوندو این همان منطق «یک بام دو هوا آمریکاست». مادر روز جمعه روز خروش یک پارچه مردم بزرگ ایران علیه ظلم و تروریسم دولتی  به دفاع از مظلوم هم صدا با همه امت اسلام به خیابانها آمده و در آستانه ما مبارک رمضان این حضور را بهترین فرصت برای یاری مظلوم می دانیم لذا روزجمعه بعد از نماز جمعه درسراسر کشورضمن محکومیت آشوب دولت های تروریسم خصوصاً بحرین و اسرائیل و عربستان همه باهم توطئه نکبت بار سران عربهای مرتجع را محکوم می نماییم.

ضمن در خواست از امت اسلام برای شرکت در این راهپیمایی خداپسندانه و دشمن شکن از مجامع بین المللی می خواهیم به یاری مردم مظلوم بحرین بشتابند و بیش از این با سکوت معنا دار خود به دولت یاغی بحرین فرصت آدم کشی، ترس، ترور و شکنجه و زندان کردن مردم را ندهند..

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha